Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Εργοδότη μου ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ τι είναι αυτά που λες ; Θα τα πει και το ΤΣΜΕΔΕ και η ΕΥΔΑΠ ;

Διάβασα με προσοχή στο bankingnews.gr πως : "... Η διοίκηση (σ.σ. της Attica bank) απέκρυβε τα πραγματικά  στοιχεία από το 2006 μέχρι το 2011, όπως υποστηρίζει η διοίκηση του Ταμείου έτσι απέδιδε  ότι επιθυμούσε ως εισφορές στο ΤΑΠΙΛΤ -ΑΤ με αποτέλεσμα  η διοίκηση  του να προσφύγει στη  Δικαιοσύνη η οποία  πλέον έλαβε θετική  απόφαση από το Συμβούλιο Επικρατείας να κάνει έλεγχο για να  λάβει τα αντίστοιχα ποσά που δικαιούται ...". 


Και εγώ εργοδότη μου, Ταμείο ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ σε ρωτώ -αφού απηύθυνα ανοικτά άλλη ερώτηση στον έτερο εργοδότη μου, το ΤΣΜΕΔΕ, προ ημερών (βλέπε ΕΔΩ)- μιας και  έχω στην διάθεσή μου αλληλογραφία σου προς τα μέλη σου, του 2013 όπου ρητά ανάφερες στην πρώτη σου σελίδα για : "... απόκρυψη από τις τράπεζες των συνολικών αμοιβών των υπαλλήλων, με σκοπό μικρότερες εισφορές ...."

(εδώ, εργοδότη μου ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ το σύνολο της επιστολή σου προς τα μέλη σου), όπως μιλούσες και το 2014, επίσης στην πρώτη σου σελίδα εργοδότη μου, για : "... λεηλασία του
ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ μέσα από πρόωρες συνταξιοδοτήσεις με σκανδαλοθηρικά bonus...


(εδώ αφεντικό, η πλήρης σου επιστολή προς τα μέλη σου), αφήνεις υπονοούμενα για ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΊΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΕΦΟΡΙΑ ;;;

Διότι, όταν μίλαγες ρητά για "απόκρυψη" μιλάς για ΜΑΥΡΑ αν δεν κάνω λάθος !!! Για ΜΑΥΡΑ που, σου έδωσε το "πράσινο φως" και το Συμβούλιο της Επικρατείας α) να ελέγξεις και β) να απαιτήσεις !!! ώστε να αποδοθούν στο Ταμείο των Εργαζομένων. Εκεί που ανήκουν και ΟΧΙ ΣΕ ΛΑΜΟΓΙΑ !!!

Και σε ρωτώ εργοδότη μου, μιας και έχω μια μήνυση από την Attica bank στην οποία με κατηγορεί πως είναι δικό μου κείμενο που μιλά για ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ χωρίς παρακράτηση - απόδοση εισφορών και φόρων 
Να !!! Διάβασε :
  • Την μήνυση (δια χειρός μεγαλοδικηγόρου Γιάννη Μαντζουράνη) εδώ !!! και την 10η σελίδα της που εκ παραδρομής μου ξέφυγε, εδώ  
  • και την αγωγή που μου κατάθεσε η Attica bank και μου ζητά 100.000 εδώ   
  • και το πρακτικό των μελών της Attica bank, εδώ 
  • και την μαρτυρική κατάθεση του τότε (και νυν συνταξιούχου δ/ντή επιθεώρησης της Attica bank Γιώργου Μαμαλούγκα σε βάρος μου εδώ
  • και την μαρτυρική κατάθεση του τότε υπ/ντή επιθεώρησης και νυν προαχθέντα Νίκου Δαυίδ, εδώ
  • έχω και την αλληλογραφία τους με την ΓΑΔΑ, με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (βλέπε Μαν. Σφακιανάκης τότε), την απάντηση της google, αλλά και την απέλπιδα προσπάθειά τους να με συνδέσουν με ότι ... του πονάει (προφανώς), αλλά δεν είναι της παρούσης 

Και δε μου λέτε εργοδότες μου του ΤΣΜΕΔΕ - ΤΑΠΙΛΤΑΤ- ΕΥΔΑΠ ; ΑΝ συνέβαιναν πολλά επί 20ετία και για δεκάδες εκατομμύρια euro, τι προβλέπει ο Ποινικός Κώδικας ; Και για ποιους ;;;

Μέχρι να επανέλθω εργοδότες μου, (σε μερικές ώρες) πάρτε αυτά !!! Τα χρειάζεστε !!!!


Υ.γ. Αφιερωμένος όλος ο σκληρός μου αγώνας, στους νεκρούς γονείς μου που τους βρίζει σκαιά ο ... μορφωμένος μεγαλοτραπεζίτης αλήτης, στην οικογένειά μου και στους φίλους και τα αδέλφια που ήταν και παραμένουν δίπλα μου !

Επανέρχομαι !


Upd. (απορία φίλου μέσω mail) : Πως στον διάβολο δικαιολογούνταν λογιστικά τα ποσά αυτά που αναφέρει το ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ ; Με τι λογιστικές εγγραφές περνούσαν άραγε ;  Πως καλύπτονταν όσα έδωσε το "ok" το Συμβούλιο Επικρατείας να ελεγχθούν ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου