Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Οι μαύρες μισθοδοσίες από την Attica bank. Ερωτάται η Οικονομική Εισαγγελία, ο ΣΔΟΕ, η Οικονομική Αστυνομία και η κυβέρνηση και τα Ταμεία (2)




Εις το όνομα του Δημοσίου Συμφέροντος, στο Όνομα του Ελληνικού Λαού, και της Διαφάνειας, αναρτάται και κοινοποιείται το κατωτέρω και ερωτώνται οι Αρμόδιοι.

Ήταν Φθινόπωρο του 2011 όταν συνέταξα και κατέθεσα στην Οικονομική Εισαγγελία και την μεθεπομένη στον ΣΔΟΕ τα κάτωθι, που αφορούσαν δεκάδων εκατομμυρίων euro εισφοροδιαφυγή, από την Attica bank, με την κατ΄ επέκταση φοροαποφυγή που ουσιαστικά επιβάλλονταν στο προσωπικό, λόγω της "φύσεως" σημαντικού τμήματος της μισθοδοσίας, από την διοίκηση της Τράπεζας. Μισθοδοσίας με "μαύρα" αδήλωτα χρήματα.

Η αρχικές μου καταγγελίες στον ΣΔΟΕ (Νίκος Λέκκας - Γιάννης Καπελέρης) και στην Οικονομική Εισαγγελία- Οκτώβρης 2010


δεύτερη σελίδα αυτού :



  τρίτη σελίδα αυτού :


και η τέταρτη :


Διευκρινίζω και τονίζω ότι, τα ονόματα που έχουν διαγραφεί στην 4η σελίδα, στην ανωτέρω φωτογραφία, έχουν διαγραφεί στην παρούσα ανάρτηση μιας και η αναφορά τους, στην παρούσα φάση, μόνο μικροπολιτικές και αποπροσανατολιστικές του θέματος κρίσεις θα ευνοούσε και ουχί την ουσία. Όπου η ουσία ήταν η επί 2 (τουλάχιστον) δεκαετίες, μαύρες μισθοδοσίες της Attica bank.

Μαύρες μισθοδοσίες που σκοπό είχαν, την εξαγορά συνειδήσεων, τον εκμαυλισμό, αλλά και τον εκβιασμό όσων δεν συμφωνούσαν με αυτές τις ... τακτικές.

Επανερχόμενος στην ουσία του θέματος, καταθέτω με την παρούσα πρώτα απ΄ όλα ενώπιον του Ελληνισμού και κατοπινά ενώπιον των Αρχών και τους δύο αριθμούς πρωτοκόλλου που έλαβε η ανωτέρω καταγγελία μου σε ΣΔΟΕ και στην Οικονομική Εισαγγελία.








Έχοντας καταθέσει επωνύμως το ανωτέρω, καθώς και άλλη μια καταγγελία μου, για τα των οικονομικών του Συλλόγου Εργαζομένων Τράπεζας Αττικής, (βλέπε εδώ) ανέμενα τα εύλογα. Δηλαδή, να κληθώ για κατάθεση από κάποια αρμόδια Υπηρεσία.

Σημειωτέον ότι, την ημέρα που κατέθεσα τις δύο ανωτέρω αναφερόμενες καταγγελίες μου, με κάλεσε στο γραφεί του ο κ. Νίκος Λέκκας, που μου συστήθηκε ως διευθυντής της Υπηρεσίας ελέγχων και μου έδωσε μάλιστα και το κινητό του νούμερο, για να τον καλώ όποτε έχω κάτι επιπρόσθετο να του πάω (όπως μου ανάφερε παρουσία του κ. Γιάννη Καπελέρη που παρίστατο στην συνομιλία μας και μου τον σύστησε ο κ. Λέκκας).

Όντως, στα μέσα Ιανουαρίου του 2012, δηλαδή 3 μήνες μετά τις αρχικές μου καταγγελίες, με καλεί η Οικονομική Αστυνομία για να πάω στις εγκαταστάσεις της στην ΓΑ.ΔΑ. και να δώσω και εκεί πλήρες αντίγραφο όσων κατέθεσα στις προαναφερθείσες Αρχές (ΣΔΟΕ και Οικονομική Εισαγγελία).

Λόγω της πλήρους οικονομικής μου αδυναμίας στην οποία είχα περιέλθει (και εννοείται πως παραμένω εις αυτήν), λόγω της σωρείας μηνύσεων και αγωγών που μου κατέθεσε η Attica bank και μεγαλοστελέχη της, (βλέπε τμήμα αυτών εδώ : Δείτε με ποιο τρόπο η Attica bank μου ζητά 703.624,79 €), αναγκάστηκα και παρέδωσα ψηφιακό δίσκο (Cd-DVD) όπου επ' αυτού υπήρχαν ψηφιακά αποτυπωμένα (μέσω scaner) όλα τα σχετικά που είχα καταθέσει, σε έγχαρτη μορφή, σε ΣΔΟΕ και Οικονομική Εισαγγελία. Μαζί με το ψηφιακό μέσο κατέθεσα και σχετική επιστολή που και αυτή παρελήφθη ως κατωτέρω :
  




Έχοντας περάσει ακόμη 2 μήνες από τον Ιανουάριο του 2012, με την υποστήριξη συμπολιτών μου, καταθέτω μήνυση πλέον (την 12-3-2012) μιας και κρίναμε ότι, οι 5 μήνες που είχαν περάσει (ουσιαστικά άπρακτοι) από μέρους των Αρχών, ενείχαν "άλλους" λόγους καθυστέρησης και ουχί πραγματικούς.

Η μήνυση περιελάμβανε το θέμα και παρέπεμπε στα σχετικά των 2 αρχικά κατατεθειμένων καταγγελιών μου. Της εισφοροαποφυγής - φοροδιαφυγής, από μέρους της Attica bank (όπως αποτυπώνεται στην παρούσα ανάρτηση).
Τα των "θεμάτων" των οικονομικών του Συλλόγου Εργαζομένων της Attica bank ("άνοιγμα" Ταμείου, μαύρες αμοιβές σε συνεργαζόμενους Δικηγόρους κλπ όπως αποτυπωνόταν στο Ερωτάται η Οικονομική Εισαγγελία, ο ΣΔΟΕ, η κυβέρνηση, το ΤΣΜΕΔΕ)

Η εν λόγω μήνυση μου, ουσιαστικά, διεκδικούσε για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου, (σ.σ. γι αυτόν τον λόγο δήλωσα και Παράσταση Πολιτικής Αγωγής) τα αδίκως για τον Ελληνισμό, ποινικώς κολάσιμα και "χαμένα" ( ; ) κονδύλια και είχε εν συντομία (μιας και ουσιαστικά επαναλαμβάνει τα των καταγγελιών) ως κάτωθι :


 




Υπενθυμίζω ότι, ενδιάμεσα αυτών όλων των διαχρονικών μου Δικαστικών κινήσεων (και προσπαθειών μου πριν απολυθώ μετά από σωρεία μηνύσεων από τους πλέον ξηλωμένους υψηλόβαθμους διοικητικούς υπαλλήλους της Attica bank π.χ. Γαμβρίλης, Αντωνόπουλος, Ιωαννίδης, Μάραντος κλπ), είχα αντιμετωπίσει κατ' επανάληψη Αστυνομικές αυθαιρεσίες που περιέγραψα στο : Ερωτάται ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. (Ελληνικής Αστυνομίας) και η Εισαγγελία Αθηνών

Για αυτήν μου δε την ανάρτηση προς την ΕΛ.ΑΣ., την οποία απέστειλα με ηλεκτρονικό τρόπο στην διοίκηση της ΓΑ.ΔΑ. προσκλήθηκα από την ΕΛ.ΑΣ. και μου εδόθησαν ΜΟΝΟ προφορικές αιτιάσεις & δικαιολογίες ως απαντήσεις και ΟΥΧΙ έγγραφες απαντήσεις. Από Αστυνόμους Α' μέχρι και από Στρατηγό της. Για το εν λόγω θέμα, θα επανέλθω.

Επανερχόμενος στην αρχική ανάρτηση, για τις "μαύρες" μισθοδοσίες της Attica bank, συνεχίζω λέγοντας και καταθέτοντας ότι : ενδιάμεσα του χρόνου αναμονής, επιχείρησα, κατ΄ επανάληψη να επικοινωνήσω με τα στελέχη του ΣΔΟΕ, όπως εκείνοι μου είχαν πει και με είχαν καθοδηγήσει. Μα αντί απάντησής τους λάμβανα το τηλεφωνικά προφορικό τους "δεν έχουμε ακόμη νέα".






Έτσι λοιπόν, κατοπινά, σε δεύτερο πλέον χρόνο, την 23-4-2013, επανέρχομαι εγγράφως προς τον ΣΔΟΕ, όπου ζητούσα να μάθω την πορεία για τις έρευνές τους.

Την 26/4/2013, τηλεφωνώντας στον κ. Τσουγκριάνη, Περιφερειάρχη του ΣΔΟΕ, για να μάθω πότε περίπου θα έχω εγγράφως απάντησή τους, μου απάντησε : "θα τα παραλάβετε γραπτώς".

Την τηλεφωνική αυτή απάντηση μου την έδωσε ο κ. Τσουγκριάνης, ο οποίος, 3 ημέρες πιο πριν, κατά την επίσκεψή μου στο κτίριο του ΣΔΟΕ, αφού με επέπληξε διότι, ενώ είχα πάρει καρτελάκι για τον 4ο όροφο του ΣΔΟΕ από την ασφάλεια του κτιρίου, βρισκόμουν στον 2ο όροφο (όπως μου θύμισε...), του ΣΔΟΕ και αφού μου "θύμισε" ότι θα μπορούσε να καλέσει την ασφάλεια του κτιρίου για να με βγάλουν έξω.

Ο κ. Τσουγκριάνης που ηρέμησε αφού του είπα πως βρισκόμουν στον δεύτερο όροφο καθώς με έστελναν από γραφείο σε γραφείο και από όροφο σε όροφο οι συνάδελφοί του στο κτίριο του ΣΔΟΕ.

Ναι Κυρίες και Κύριοι των Αρχών. Ναι Συμπολίτες μου. Δύναμαι να αποδείξω όταν μου ζητηθεί και με αδιάψευστο μάρτυρα, όλα όσα σας λέγω σήμερα 18-1-2018.

7 ακριβώς έτη δηλαδή, μετά την παράνομη (χωρίς έστω να περάσω από πειθαρχικό συμβούλιο) απόλυσή μου από την Attica bank την 18-1-2011 και ενόσω όλα μου τα χρόνια, οι βαθμοί στην τράπεζα αυτή ήταν, με άριστα το 10, 9άρια και 10άρια.

Επιστρέφοντας στο θέμα της ανάρτησης, Σας λέγω ότι, όντως μερικές ημέρες αργότερα παρέλαβα μια έωλη απάντηση από τον ΣΔΟΕ που είχε ως εξής :






Ας παρατηρηθεί ότι, στην ανωτέρω επιστολή αναφέρονται οι καταγγελίες μου και ουχί η μήνυση που είχα καταθέσει.

Η Οικονομική Εισαγγελία - Νοέμβρης 2012


Επαναλαμβάνω ότι, όσον καιρό ήταν οι καταγγελίες μου στο στάδιο της "ύπνωσης" στις αρμόδιες Αρχές, όπως προανέφερα, κατέθεσα μήνυση, μήνυση η οποία αφού άλλαξε κάποια χέρια Ανακριτών (όπως διαπίστωνα ζητώντας την "πορεία" της μήνυσής μου από την Εισαγγελία), έφτασε στα χέρια του ανακριτή κ. Νίκου Ορνεράκη. Αυτού που μάθαμε κάποια στιγμή, σχετικά πρόσφατα, ότι ήτο κουμπάρος του Αντώνη Σαμαρά της Ν.Δ.

Έτσι κάποια μέρα, στα τέλη του 2012 παρέλαβα κλήση από το Ειρηνοδικείο Ν. Ιωνίας, για να πάω να καταθέσω για κάτι που δεν με ενημέρωναν.

Πήγα και διαπίστωσα πως, σύμφωνα με τα λεχθέντα της Γραμματέως του Ειρηνοδικείου, οι φάκελοί των καταγγελιών μου, ζητούνταν από τον Εισαγγελέα κ. Γκύζη και τον Ανακριτή κ. Ορνεράκη, αλλά δεν βρίσκονταν πουθενά !!!!


Σύμφωνα με την προτροπή της Γραμματέως, πήγα στα γραφεία του Οικονομικού Εισαγγελέα στην Ευελπίδων, την 22-11-2012, καταγράφοντας ΚΑΘΕ μου κίνηση, κάθε μου συνομιλία και κάθε μου ρήση σε ένα κομμάτι χαρτί (και όχι μόνο ...).

Εκεί, στην Εισαγγελία, έμαθα πως,
τις καταγγελίες μου τις είχε αναλάβει ο Εισαγγελέας κ. Τζώνης. Αφού μου το είπε αυτό, ζήτησα τις "εκθέσεις εγχείρησης", σύμφωνα με την εντολή των κ.κ. Γκύζη και Ορνεράκη.

Και εκεί, έμαθα από την Γραμματέα της Εισαγγελίας ότι,

  • η μια μου καταγγελία δεν είχε καταχωρηθεί στο online της Εισαγγελίας εκ παραδρομής (όπως μου αναφέρθηκε) 
  • και της άλλης καταγγελίας ο -χειρόγραφος αριθμός πρωτοκόλλου- δεν είχε καταχωρηθεί στο σωστό πεδίο του online ...

Άρα ως εκ τούτου, οι καταγγελίες μου, θα θεωρούσε κάποιος πως ήσαν -επί της ουσίας- ανύπαρκτες, σκέφτηκα και γι αυτό δεν τις έστελνε κανείς στους κκ Γκύζη και Ορνεράκη που είχαν την μήνυσή μου, που με την σειρά της (η μήνυση) στηριζόταν στις καταγγελίες μου και στα Σχετικά έγγραφα αυτών.

Σκεπτόμενος αυτά, η δευτερολογία της Γραμματέως, παρουσία του Εισαγγελέα κ. Τζώνη που είχε μπει στην αίθουσα, ήταν καταπέλτης ! "Τις θυμάμαι κ. Κανελλάκη τις καταγγελίες σας. Μάλιστα, ο φάκελος έχει προωθηθεί στον ΣΔΟΕ εδώ και καιρό με τον χαρακτηρισμό σοβαρή υπόθεση και με αναφορά ως κακούργημα κατά συρροή", είπε η κ. Γραμματέας της Οικονομικής Εισαγγελίας.

Και συνέχισε λέγοντας "Κάντε ένα κόπο να πάτε στον ΣΔΟΕ, στην Περιφερειακή Διεύθυνση, στο γραφείο 8 να πάρετε τα αντίγραφα που θέλετε, σας περιμένουν, έχουμε μιλήσει μαζί τους".

Ρώτησα την Γραμματέα : "ποιος φάκελος δεν έχει καταχωρηθεί στο online σας ;"
Απάντηση: "ο έχων αρ. Πρωτ. Καταγγελίας 66764".
Ρώτησα : και ο έχων αρ. Πρωτ. 66765 είναι αυτός που “εκ παραδρομής” καταχωρήθηκε το μητρώο του σε “λάθος” πεδίο ;
“Ναι” ήταν η απάντησή της “και έχει λάβει τον αρ. ΑΟΙΕ 2011/976”.
 
Αποχώρησα πλέον, μετά από 1 ώρα και 55 λεπτά παραμονής και αναζητήσεων στο κτίριο, εμφανώς εκνευρισμένος μιας και δεν χρειαζόταν κάτι περισσότερο από κοινή λογική για να γίνει αντιληπτό τι συνέβαινε ...

Ο ΣΔΟΕ - Νοέμβρης 2012



Είχε μεσημεριάσει και έτσι, την επομένη το πρωί 23-11-2012 πήγα στον ΣΔΟΕ.
  1. Αρχικά στο γραφείο 405 στον κ. Μάκη Στεφάτο, που ήταν ο υπάλληλος που είχα καταθέσει τις καταγγελίες μου. Αφού έψαξε να τις βρει σύμφωνα με τον δικό τους αρ. πρωτοκόλλου, και μετά από σειρά τηλεφωνημάτων που έκανε και μη βρίσκοντας κάτι, 
  2. με παρέπεμψε και πήγα στο γραφείο Τ8 ημ06 Β υποδιεύθυνση ελέγχων, 8 τμήμα ελεγκτών, στον προιστάστάμενο κ. Κωνσταντίνο Τζούφα. ο κ. Τζούφας με είπε πως τον φάκελο τον έχει ο Εισαγγελέας κ. Τζώνης, ενόσω, την προηγούμενη ημέρα, στο γραφείο του κ. Τζώνη, μου είπαν ακριβώς το αντίθετο. Πως τον φάκελο τον χειρίζεται ο ΣΔΟΕ ! προσθέτοντας ο κ. Τζούφας "εντάξει, έκανε λάθος ο υπάλληλος της Εισαγγελίας" ... 
  3. Εκνευρίστηκα. Μονολόγησα "γαμώ το κέρατο μου, που είναι οι φάκελοι μου ;" 
  4. ο κ. Τζούφας, αφού μου έκανε παρατήρηση για τον τρόπο ομιλίας μου, με πήρε και με πήγε στον 3ο όροφο, στο γραφείο 304, (η πόρτα έγραφε από έξω : "υποδιεύθυνση διοικητικής υποστήριξης - 20 τμήμα διοικητικής μέριμνας και μέσων δίωξης") όπου μου είπε να περιμένω έξω από το γραφείο. 
  5. Μετά από λίγο βγήκε ο κ. Τζούφας που με πήρε (χωρίς να μπω στο γραφείο 304) και με πήγε στο γραφείο Τ23, 23 τμήμα πληροφορικής, όπου και πάλι περίμενα στο χωλ αυτού του χώρου. 
  6. Βγαίνοντας κάποια στιγμή ο κ. Τζούφας από το Τ23, με ενημέρωσε ότι τους φακέλους μου τους έχει ο κ. Μεϊντάνης, της περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής, Β υποδιεύθυνσης, που όμως απουσιάζει. 
  7. Ακολούθως ο κ. Τζούφας με πήγε στο γραφείο του κ. Μαντούβαλου που μου τον σύστησε ως υποδιευθυντή της Υπηρεσίας, ο οποίος Μαντούβαλος μου είπε : "δεν οφείλω να σε ενημερώσω για την πορεία του φακέλου. Μόνο τον Εισαγγελέα οφείλω να ενημερώσω". 
  8. ο κ. Τζούφας με πήγε στο πρωτόκολλο για να ζητήσω τις αναφορές μου (δηλαδή τις καταγγελίες μου, λες και δεν τις είχα στο αρχείο μου, μη κάνοντας ούτε κουβέντα για την πορεία των ερευνών τους και για το ότι "χάθηκαν" οι καταγγελίες μου για τις ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ !). Κατόπιν κάποιων διαφορετικών απόψεων για το "όφειλα" (κατά τον κ. Τζούφα) να γράψω στο αίτημά μου στο πρωτόκολλο, αποχώρησα, αφού μου έδωσαν το τηλέφωνο κάποιου κ. Τσουγκριάνη που θα έπρεπε (όπως μου είπαν) να τον καλέσω από Δευτέρα ... 
  9. Κάλεσα την Δευτέρα στον κ. Τσουγκριάνη, που, αφού μου έκανε την παρατήρηση όταν του είπα : "φίλε μου γύρισα το μισό κτίριο του ΣΔΟΕ για να βρω τους φακέλους μου", εκείνος ο Τσουγκριάνης μου απάντησε : "δεν είμαστε φίλοι ..." 
Κατόπιν τούτων, την επομένη, συνέταξα επιστολή καταγράφοντας τα ανωτέρω επ' αυτής και την κοινοποίησα στην Γραμματέα της Ν. Ιωνίας, για να την παραδώσει, όπως είχαμε συμφωνήσει στους κκ Γκύζη και Ορνεράκη, επιστολή που έχω και στο αρχείο μου.

Αφού κατέθεσα την επιστολή μου, ουδείς μου απάντησε, με κάλεσε, με ενημέρωσε !
 

Οικονομικοί Εισαγγελείς Σπύρος Μουζακίτης & Γρηγόρης Πεπόνης - Απρίλιος 2013

Την 23-4-2013 και ώρα 10πμ, κατόπιν αιτήματός μου έκλεισα συνάντηση και πήγα στα γραφεία των Οικονομικών Εισαγγελέων κκ Σπύρου Μουζακίτη και Γρηγόρη Πεπόνη, που εδράζονταν στο κτίριο του ΣΔΟΕ, στην οδό Πειραιώς.

Πήγα. Ο κ. Πεπόνης με προέτρεψε να καταθέσω αίτημα στον τομέα ΣΔΟΕ/ΥΠΕΕ και να ζητήσω εγγράφως την πορεία των καταγγελιών και της μήνυσής μου.

Έτσι και έπραξα πηγαίνοντας στο πρωτόκολλο όπου δεν με δέχθηκαν. Επέστρεψα στον γραφείο των Οικονομικών Εισαγγελέων και παραπονέθηκα. 
Ο κ. Πεπόνης κάλεσε κάπου στο τηλέφωνο και με έστειλε ξανά στο πρωτόκολλο. Ξαναπήγα με την συνοδεία της Γραμματέως τους και κατέθεσα αίτημα επιτέλους και μετά από μερικές ημέρες, ενημερώθηκα εγγράφως ότι οι φάκελοι μου έχουν διαβιβαστεί στην Εισαγγελία.

Αναρωτιόμουν όμως, διαβιβάστηκαν ξανά ; Γιατί Ξανά ; Τι ανέκοψε άραγε την πρότερη πορεία τους ; ...

Σημείωση : από τους ανωτέρω Εισαγγελείς τονίζω τις εξής ρήσεις τους προς εμέ :

Σπύρος Μουζακίτης : κ. Κανελλάκη, είμαστε στους καιρούς που κάποιος καταγγέλλει και φωνάζει "ΛΗΣΤΕΙΑ !!" και τότε σπεύδει το σύστημα να συλλάβει αυτόν που κάνει την καταγγελία και όχι τους ληστές.
 
Γρηγόρης Πεπόνης : (σ.σ. που, για την Ιστορία, είχε τύχει να τον γνωρίσω στα Δικαστήρια του Πειραιά, όταν πάλευα κατά του Παραδικαστικού Πειραιά) : κ. Κανελλάκη, να ξέρεις ότι όταν θα καταγγείλεις σαθρούς, αυτοί δε θα κάτσουν να πιαστούν με τα χέρια σηκωμένα.


Λίγες ημέρες μετά, και οι Δύο, κατέθεσαν τις παραιτήσεις τους, καταγγέλλοντας "άνωθεν" παρεμβάσεις ...

Ο Άρειος Πάγος - Σεπτέμβρης 2013


Έχουμε φθάσει στον Σεπτέμβρη του 2013 και ουδείς με έχει καλέσει για το παραμικρό, ενώ, σύμφωνα και με φίλα κείμενες πηγές, ο φάκελος των καταγγελιών και της μήνυσης, μια συσχετίζονταν με άλλες υποθέσεις άσχετες με τα επ' αυτών και μια αποσυσχετίζονταν ...

9-9-2013 καταθέτω επιστολή προς τον Άρειο Πάγο, τότε που προΐστατο η κ. Κουτζαμάνη, περιγράφοντας εν συντομία, σε 4 σελίδες όσα είχαν συμβεί μέχρι τότε.

Η 4σέλιδη καταγγελία μου είχε ως κάτωθι :
 
 



Ενδιάμεσα όλων των ανωτέρω αναφερομένων αντιμετώπισα,από αυτοκίνητα στελεχών της Attica bank που έπεσαν επάνω στα πόδια μου, μέχρι διάφορες άλλες ποινικώς κολάσιμες πράξεις παλιανθρώπων. Πράξεις για τις οποίες δύναμαι και να καταθέσω αλλά και να αποδείξω, στις Αρχές.

Τέλος, αναφέρω και καταθέτω ότι, άμα τη εκλογή της σημερινής κυβέρνησης Συριζα - Ανελ, θέλοντας να πιστέψω ότι λειτουργεί η Πολιτεία και η Δικαιοσύνη, κατέθεσα τα προαναφερόμενα στους :

Γραφείο Πρωθυπουργού κ. Τσίπρα
Γραφείο προέδρου ΑΝΕΛ και υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Καμμένου
Γραφείο Ειδικής Γραμματείας Προέδρου Βουλής κας Κωνσταντοπούλου
Γραφείο Υπουργού Οικονομικών κ. Βαρουφάκη
Γραφείο Υπουργού Διαφάνειας κ. Νικολούδη
Γραφείο αναπληρώτριας Υπουργού Οικονομικών κας Βαλαβάνη
Γραφείο Υπουργού Δικαιοσύνης
Γενική Γραμματεία Υπουργείου Δικαιοσύνης




Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτώνται οι ανωτέρω αναφερόμενες Αρχές - Θεσμοί [Εισαγγελία, Οικονομικές Ελεγκτικές Αρχές (ΣΔΟΕ - ΥΠΕΕ - Οικονομική Αστυνομία), η Κυβέρνηση, τα κόμματα της Αντιπολίτευσης :
    1. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ η μήνυση μου, έχοντας μάλιστα τον χαρακτηρισμό "αγνώστου δράστου" ; Αν δεν ήταν Τράπεζα ο περί ου, ο "δράστης" ... θα ήτο γνωστός ; 
    2. ως λογικά όσα αντιμετώπισε ένας Έλληνας Πολίτης και περιγράφονται Σε τι στάδιο έφθασαν οι έλεγχοι τους ; 
    3. Πως εκτιμώνται οι τακτικές των υπαλλήλων του ΣΔΟΕ ; 
    4. Πως εκτιμώνται οι παλινωδίες των φακέλων που κατέθεσα ανάμεσα σε Εισαγγελικά και Ανακριτικά γραφεία ; 
    5. Έκανε όντως έλεγχο ο ΣΔΟΕ ; 
    6. Ποια τα ευρήματά του ; 
    7. Αν υπήρξαν, τι απέγιναν στην συνέχεια ; 
    8. Τι πραγματικά απέδωσαν στην Δικαιοσύνη ; 
    9. Τι απέδωσαν στην Ελληνική Πολιτεία ; 
    10. Αν δεν εκμεταλλεύτηκαν από την Ελληνική Δικαιοσύνη, ποιες και ποιων οι Ποινικές Ευθύνες ; 
    11. Αν δεν έγιναν έρευνες από τον ΣΔΟΕ ή αν "δεν βρέθηκαν ευρήματα", με δεδομένο ότι ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ παίρναμε (μέχρι την 1-3-2017) ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ γιατί δεν έγιναν ; 
    12. Αν δεν έγιναν, ποιες οι Ποινικές ευθύνες και ποιων ; 
    13. Οι Νόμοι περί ξεπλύματος μαύρου χρήματος, σύστασης συμμορίας, περί καταχραστών του Δημοσίου, έχουν κάποια συνάφεια με τα ανωτέρω ; 
    14. Τι θα γίνει -έστω- από σήμερα και στο εξής ; 
    15. Θα ανασυρθούν οι φάκελοι που έχουν "τεθεί" (για ποιο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ άραγε λόγο) στο Αρχείο ; 
    16. Αν ω μη γένοιτο κριθεί ότι χρειάζονται ΚΑΙ νέα στοιχεία για να ανασυρθούν από το Αρχείο οι φάκελοί, δηλώνω προς τις Δικαστικές Αρχές ότι ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Αν και δε χρειάζονται. Θέληση χρειάζεται των Λειτουργών της Δικαιοσύνης. 
    17. Με δεδομένο ότι οι συνδικαλιστικές παρατάξεις του Συλλόγου Εργαζομένων της Attica bank, γνωρίζουν όλα αυτά που καταγγέλλω, μιας και όλοι οι εργαζόμενοι της τράπεζας (πλην των ενοικιασμένων και των επί συμβάσει) έπαιρναν τέτοιες μισθοδοσίες, έχουν ευθύνες ; 
    18. Αν ναι, ποιες ; 
    19. Αν έχουν, κατέθεσαν ποτέ στην Εισαγγελία ή στον ΣΔΟΕ ανάλογα στοιχεία ; 
    20. Ποιος οφελείτο από τις εξαφανίσεις των φακέλων μου ;
    21.  Πως δικαιολογούνταν Λογιστικά στην Attica bank, επί σειρά 20 ετών, αυτές οι ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ ; 
    22. Με δεδομένο ότι, ΚΑΙ οι ίδιοι που μου κατέθεσαν τις μηνύσεις εκ της Attica bank, γνώριζαν για τις παρανομίες τους, (γι αυτό και σε μια εκ των μηνύσεων τους αναφέρουν : αν υπήρχαν μαύρες μισθοδοσίες, αυτές θα ήσαν ποινικά κολάσιμες"), με ποιων τις "Πολιτικές πλάτες" κινούνταν με έπαρση, αλαζονία και με την δημιουργία κλίματος τρόμου σε όποιον τολμούσε να σηκώσει ανάστημα έναντι των παρανομιών τους ;
      Αναφορικά με το -21- παραθέτω τμήμα μιας εκ των μηνύσεων της Attica bank σε βάρος μου. Τμήμα όπου σαφέστατα και ξεκάθαρα αναγνωρίζει το ποινικώς κολάσιμο της πράξης των !
       

      Ναι κύριοι που εκπονήσατε, συντάξατε, υπογράψατε και καθοδηγήσατε την απόλυση μου. Είστε παράνομοι ! Και το ξέρετε !

      Όσο και τα μεγαλοδικηγορικά γραφεία που εκβίασαν δικηγόρους μου ! Για το θέμα θα επανέλθω ΚΑΙ με ηχητικά.


      Υπόμνημα :


        1. Στοιχεία για τις ΜΑΥΡΕΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ που ως σκοπό είχαν τον εκμαυλισμό, την (επιτυχή ίσως) δημιουργία κομματικών στρατών (βλέπε εδώ), την δημιουργία κλίματος εκβιασμού αν κάποιος ήθελε να μιλήσει θα βρείτε στο : Φορολογικά έγγραφα Γ.Θ.Κ.-2- Κάνε την αντιπαράθεση Συμπατριώτη μεταξύ εκκαθαριστικού και ποσών από το βιβλιάριο στοιχεία όπου είναι σαφέστατη η ανακολουθία μεταξύ των ανά μήνα πιστώσεων στον λογαριασμό μισθοδοσίας και στο αντίστοιχο εκκαθαριστικό του κάθε μήνα (μιας και στην μισθοδοσία εμπεριέχονται ΚΑΙ ΜΑΥΡΕΣ μισθοδοσίες). 
        2. Για όποιον θιχθεί για τις πιθανές αιχμές μου κατά Δημοσίων και Δικαστικών Λειτουργών, τον παραπέμπω σε αυτό εδώ http://www.zougla.gr/greece/article/ektos-proagogon-i-isageleas-tsatani, όπου σύμφωνα και με το δημοσίευμα αυτό, οι Δικαστές Λειτουργοί κ.κ. Ευτέρπη Κουτζαμάνη, Νίκος Ορνεράκης έχουν σύμφωνα και με τον Εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Ιωάννη Αγγελή, μιας και "κάποιοι" παρενέβαιναν στο έργο του, όταν ήλεγχε τον φάκελο Βγενόπουλου ... 
        3. Το ανωτέρω αποτελεί συνέχεια συνεχεία του από 10-4-2017 με τίτλο : Ερωτάται η Οικονομική Εισαγγελία, ο ΣΔΟΕ, η κυβέρνηση, το ΤΣΜΕΔΕ που αφορούσε καταγγελία μου για τα οικονομικά του Συλλόγου Εργαζομένων Τράπεζας Αττικής (ΣΥΤΑ) στον ΣΔΟΕ, στην Οικονομική Αστυνομία. 
        4. Tο σύνολο των ανωτέρω θα επιδοθεί αρμοδίως μέσα στις επόμενες ημέρες στο σύνολο των κομμάτων της Βουλής. 
        5. Το σύνολο των ανωτέρω,ήδη εστάλη σε σελίδες (sites) του εσωτερικού και του εξωτερικού, καθώς και σε τηλεοπτικά κανάλια (του εσωτερικού και του εξωτερικού). Ακόμη και σε όσα ήξεραν τα πάντα αλλά δεν δημοσίευαν τίποτα (ένεκα των διαφημίσεων ή των "εντολών"). 
        6. Το σύνολο των ανωτέρω, εστάλη και σε Οργανισμούς που ως αντικείμενο έχουν την Διαφάνεια. 
        7. Το ανωτέρω ας θεωρηθεί ως μια Διαθήκη για ένα καλύτερο μέλλον των επομένων γενεών. Διαθήκη στην οποία οφείλουμε να προσθέσουμε όλοι μας. Ο καθείς από τον χώρο του και στο μέτρο που του αναλογεί. Για να μη συνεχιστεί ο ζόφος που κατατρώει την Επικράτεια, την Πατρίδα μας και τον Ελληνισμό ! 
        8. Με τα Ταμεία δε θα ασχοληθώ. Αν έχουν τα κότσια, ας τους ενημερώσουν ή ας πράξουν ότι θέλουν οι συνδικαλιστές τους (όπως ευαγγελίζονται στα Μέσα Μαζικής Δικτύωσης ...) 
        9. Όσοι θαρρούν ότι το παρόν αποτελεί Ρέκβιεμ ή Κύκνειο Άσμα, απατώνται. Και θα το διαπιστώσουν σύντομα.




          Ξεκάθαρα πλέον
          Γιώργος Θ. Κανελλάκης
          τηλ επικ. 6977-913-924


        Υ.γ. όταν είχα απαγόρευση εξόδου από την Πατρίδα μου, δυνάμει μιας μήνυσης ενός πρωτοπαλίκαρου της Attica bank, του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών της Attica bank, του Μάραντου, ΔΕΝ δέχθηκα το άσυλο (για πολιτικές διώξεις) που μου προτάθηκε από ξένη Πρεσβεία, καθώς, εδώ γεννήθηκα, εδώ παλεύω.

        Εδώ, στην Πατρίδα μου, θα μείνουν όσα καταθέτω. Έστω κι αν εγώ δεν είμαι "εδώ" (όπως με ενημερώνουν κάποιοι καλοθελητές ...).
        Γ.Θ.Κ.

        Δεν υπάρχουν σχόλια:

        Δημοσίευση σχολίου