Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Μηχανικέ αφεντικό, με το Υαλουρονικό οξύ, η Attica σου έκανε επιδερμίδα ;

Ξέρεις κάτι φίλε μου Μηχανικέ ; Ήλθα στην επιχείρηση σου το 2004 κατόπιν αγγελίας που είχε αναρτηθεί σε εφημερίδες το 2003, σύμφωνα με την οποία ζητούσε η επιχείρηση ΣΟΥ που έχεις ρίξει ένα σκασμό εκατομμύρια euro. Είχα πολυετή προϋπηρεσία στις τράπεζες Εργασίας και Πειραιώς, στο αντικείμενο της ανάλυσης οικονομικών στοιχείων.

Είχα -και διαθέτω- εύφημες μνείες για υποθέσεις που ξέκανα και είχαν να κάνουν με τοκογλυφικά κυκλώματα και με απόπειρες διασπάθισης Δημοσίου και Ιδιωτικού χρήματος, για να φάω στο κεφάλι ΑΠΟ ΤΗΝ Attica ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ, 13 μεταθέσεις σε 15 μήνες και στο τέλος αγωγές και μηνύσεις για δολοπλοκίες που έστησαν άτομα της Διοίκησης ΣΟΥ ;;;; Αγωγές που ξεπερνούν το 1.700.000 € ;;;; Για να έχει η διοίκησή σου δικηγόρους το δεξί χέρι του Ανδρέα Παπανδρέου, τον Γιάννη Μανζουράνη (υπόθεση Παμπερς κλπ κλπ) και τον Νικόλα Κανελλόπουλο, δεξί χέρι του ΠΡΟΔΟΤΗ Γιώργου Παπανδρέου και
του Παμπούκη ;;;

Και όλα αυτά γιατί ;;; Για να έχει προσλάβει η Διοίκησή σου τον ΕΚΒΙΣΤΗ ... δημοσιογράφο Μουσά σε υψηλόβαθμη θέση ;;; Για να ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ... και λαμόγικο ΜΜΕ που υπάρχει στην πιάτσα ;;; Για να μη μιλάω για τον εκμαυλισμό του προσωπικού ;;;; Για να μη ρωτώ (όπως μου έλεγαν) για πράγματα που θα  έπρεπε να το βουλώνω (όπως μου έλεγαν) ;;; Για να αντιμετωπίζω λαμόγια, ακόμη και σε ΕΔΡΕΣ δικαστηρίων (ΝΑΙ τα έχω στην διάθεσή μου ΟΛΑ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ) που μου έλεγαν : οι τράπεζες δεν στήνουν δολοπλοκίες ;;;;  Όπως έχω και άλλα πολλά στην διάθεσή μου.

ΣΗΚΩΣΕ ΡΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ, που σε φοβερίζουν (κάποια παρτάλια) πως δεν θα ξαναπάρεις έργο, ενόσω σου κλείνουν το επάγγελμα  και ουσιαστικά δεν έχεις μια για να πας σε οδοντίατρο !!!


Μου έδωσαν συνάδελφοι και σου κατέθεσα υλικό για το ποιος θεωρείτο "ανθός των διευθυντών ΣΟΥ".  

Κατέθεσα ως όφειλα, ότι όφειλα, ΟΠΟΥ ΟΦΕΙΛΑ, ως πολίτης (δες και τους αριθμούς πρωτοκόλλου) ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ !!!! ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΌΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ !!!! 


Τι να σου πω ρε άνθρωπε  ! Τι να σου πω !! Μπορεί να ξέρεις να κτιζεις θεόρατα κτίρια, αλλά, κατά τα άλλα, ... μηδέν στο πηλίκο, αν ακόμη και τώρα δεν κάνεις ότι οφείλεις !!!! Εγώ, ακόμη και μόνος μου θα συνεχίσω να τρέχω με διορισμένους από το κράτος δικηγόρους στα δικαστήρια όπου με σύρει Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ που έχεις στην ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΟΥ, με κατηγορίες  
α) blogger που συκοφαντεί την τράπεζά ΣΟΥ 
β) παραβιαστής προσωπικών δεδομένων του διευθυντή λογιστηρίου της τράπεζάς ΣΟΥ, αλλά, θα είμαι εντάξει με την συνείδησή μου καθώς ανέκαθεν ήμουν "πιστό και ακέραιο σκυλί του εργοδότη" και δεν επέτρεπα να διασπαθίζονται τα χρήματα του. 
Εσύ είσαι εντάξει με τον εαυτό σου ;

Σε 48 ώρες θα σου δώσω και νέα στοιχεία. Και όχι τρίτων !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου