Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Ανακοίνωση προς όλους

Κορίτσια και αγόρια, ότι έχω να γράψω και να πω, το εκφράζω επωνύμως και χωρίς μάσκα. Μάσκα φοράνε και στα κρυφά και στα ανυπόγραφα κινούνται οι θρασύδειλοι. Όπως φόραγαν οι ταγμαλήτες στην προηγούμενη Κατοχή. 
Και έτσι θα συνεχίσω. Μέχρι να έλθει η κάθαρση στον Τόπο μου. Στον Τόπο ΜΑΣ. Και θα έχω συμβάλει στο μέτρο που μου αναλογεί, χωρίς να φοβάμαι ΤΙΠΟΤΑ !

Ποιο είναι το τραγικό στην υπόθεση αυτή ; Πως ΑΚΟΜΗ "μιλάνε" σε βάρος μου όσοι είχαν αποδεδειγμένα προσλάβει εκβιαστές και εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου.

Δε πειράζει. Εγώ το απολαμβάνω. Ας απολαύσουν και τα λαμόγια τις επόμενες ημέρες όπου, η κάθαρση θα φτάσει σε κάθε επίπεδο.

Υ.γ. Να βοηθήσω λίγο ; Τα γνωστά λαμόγια της σύμπραξης ΠΑΣΟΚ με ΝΔ μήπως έχουν υπόψη τους άραγε ποιοι κινούνται με non papers ; Τα λαμόγια που ΔΕΝ είχαν το θάρρος να υπογράψουν ότι λένε. Όσα ο κόσμος έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι. 

Σημείωση : κάποιοι εκμαυλισμένοι από παράνομες αμοιβές, μαύρες μισθοδοσίες που ενέχονται σε ξέπλυμα χρήματος και που τολμούν και μιλούν, ας ξέρουν πως είναι η μειοψηφία καθώς, η συντριπτική πλειοψηφία εδώ και καιρό είπε : ΑΡΚΕΤΑ ΡΕ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ. Και αυτό θα φανεί. Σύντομα. Και το ξέρετε γι αυτό είστε σε πανικό !

Σε εμένα ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ, απόπειρες εκβιασμού και απειλές, ΟΧΙ ! Και αν "συμβεί" και "κάτι" μέχρι και ήρωα που θα με κάνετε, σούργελα, ΕΝΩ θα ακολουθήσουν άααααλλοι !

Γιώργος Θ. Κανελλάκης
  Τηλ : 6977-913-924

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου