Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Τράπεζα Πειραιώς. Τραπεζικές αυθαιρεσίες 1. Αν τους φέρεσαι ως Ραγιάς, θα σε πουλήσουν για κιμά στην Άπω Ανατολή.

Έχω νέα  να σου πω. 

1. Είχα έναν ξεχασμένο λογαριασμό στην -ζόμπι- Τράπεζα Πειραιώς και ήθελα να δω αν είναι ακόμη ενεργός.

Πήγα λοιπόν στο κατάστημα της Νέας Φιλαδέλφειας όπου, ζητώντας από την υπάλληλο εξυπηρέτησης να δει το λογαριασμό μου, ΑΦΟΥ ΤΗΣ ΕΔΩΣΑ την ταυτότητά μου, ... διέγνωσε : "η ταυτότητα σας είναι κομμένη λόγω γάμου και κανονικά δε πρέπει να σας εξυπηρετήσω".
Της ζήτησα τον σχετικό νόμο ή έστω κάποια εγκύκλιο γι αυτό και μου απάντησε
: "βρείτε τον εσείς".

Σαφώς εκνευρισμένος από την αυθαιρεσία του στυλ : είμαι τραπεζοϋπάλληλος και γαμάω και δέρνω, της λέω : μπορείς να μου αρνηθείς να με εξυπηρετήσεις σε παρακαλώ ώστε να καλέσω το 100 και να σε πάω μέσα για αυτόφωρο αδίκημα αφού ο Νόμος λέει ρητά : οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο αποδεικνύει την ταυτότητα του Πολίτη, οφείλει να γίνεται αποδεκτό από τις υπηρεσίες !

Εκεί η ... συμπαθεστάτη υπάλληλος μου πήρε το βιβλιάριο και αφού κοίταξε τον υπολογιστή της μου απαντά : είναι ενεργός, αλλά, θα με πηγαίνατε αυτόφωρο γι αυτό τον λόγο ; 
"Δοκίμασε την τύχη σου και θα το διαπιστώσεις" ήταν η ανταπάντηση μου. 

Κάθισα λίγο σε μια άκρη μέσα στο κατάστημα και έβλεπα γύρω μου τι συμβαίνει στους ... οίκους του χρήματος. Στους ... οίκους που λειτουργούν ακόμη διότι ο -κατ'  αυτούς- Έλληνας "μαλάκας", τους έδωσε 260 δισ. euro. 

Συνεχίζεται ... 


Γιώργος Θ. Κανελλάκης
  Τηλ : 6977-913-924
Σημ ΓΘΚ : έχω θητεύσει στις Τράπεζες : Εργασίας, Πειραιώς και, στα λαμόγια που απολύθηκαν όλα τους πλην ενός, διότι ... εξαφάνισαν 1,6 δισ. euro της, Attica bank, αλλά ποτέ μου δεν έκανα μαλακίες με τους πελάτες !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου