Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Συνταξιούχε δε πειράζει. Οι τράπεζες και η ... κυβέρνηση να είναι καλά ...

Καλή σας μέρα και καλό σας μήνα.

Στα τέλη του Οκτώβρη 2017 είχα στον λογαριασμό μου, που τηρείται στην τράπεζα Πειραιώς, χρηματικό υπόλοιπο περί τα 100 ευρώ. 

Την Παρασκευή 27-10-2017 το απόγευμα κατατέθηκε στον λογαριασμό μου ποσό περί τα 900 ευρώ που αποτελεί την σύνταξη μου (ήμουν Μηχανικός). 

Το πρωί του Σαββάτου 28-10-2017 επιχείρησα να κάνω μεταφορά από τον λογαριασμό μου (που τον έχω δηλώσει ως ακατάσχετο σε Εφορία και τράπεζα) σε λογαριασμό τρίτου (μέσω wed banking) για να καλύψω υποχρεώσεις μου, όμως το σύστημα με ενημέρωσε ότι το ποσό που είχα στον λογαριασμό μου ήταν
δεσμευμένο και δε μπορούσα να κάνω κάποια χρηματική κίνηση.

Τηλεφώνησα αμέσως στο σύστημα υποστήριξης του web banking της τράπεζας Πειραιώς όπου οι απαντήσεις τους ήταν νεφελώδεις μιας και ούτε λίγο ούτε πολύ επικαλέστηκαν ότι "έχω ξεπεράσει το μηνιαίο όριο των capital controls" !!! λες και υπάρχει τέτοια δυνατότητα ΚΑΙ από το τραπεζικό σύστημα ΚΑΙ από τα ποσά που διακινώ κάθε μήνα (που στηρίζονται μόνο στο 900άρι της σύνταξής μου) !!! 

Την Δευτέρα 30-10-2017 το πρωί απευθύνθηκα σε στέλεχος στο τραπεζικό κατάστημα που τηρώ τον λογαριασμό μου όπου, από εκεί οι απαντήσεις ήταν ακόμη πιο νεφελώδεις αφού τα λόγια του περιλάμβαναν το ακατάσχετο από τρίτους (1250 ευρώ μηνιαίως) το ακατάσχετο από το κράτος (1000 ευρώ μηνιαίως) και τα capital controls (1800 ευρώ ανά ημερολογιακό μήνα). Υποσχέθηκε δε το "διευθετήσει" το θέμα άμεσα. 

Εννοείται πως καμία εκ των προϋποθέσεων που μου ανάφερε νεφελωδώς το τραπεζικό στέλεχος δεν με αφορά διότι τα ποσά που διακινούνται από το λογαριασμό μου είναι ελάχιστα και προέρχονται μόνο από τη σύνταξή μου. Για την ιστορία δε, αναφέρω ότι σήμερα το πρωί 1-11-2017 ο λογαριασμός μου ήταν δεσμευμένος !

Έχετε κάτι να μου προτείνετε ; Γνωρίζετε αν έχει συμβεί και σε άλλους πελάτες του τραπεζικού συστήματος κάτι ανάλογο ; Τι πρέπει να κάνω ;

Συνταξιούχος Μηχανικός 

Συμπολίτη, αφού σου θυμίσω ότι ... "ευτυχώς είμαστε στην ευρωζώνη, στην Ναζιστική Ε.Ε. και οι τράπεζές μας είναι ισχυρές ...", σου προτείνω να μεταφέρεις το ανωτέρω κείμενό σου σε επιστολή, να το πας στην τράπεζα Πειραιώς στο κατάστημα που τηρείς τον λογαριασμό σου (αν μπορείς) ή σε οποιοδήποτε άλλο, να απαιτήσεις να σου δοθεί Αρ. Πρωτοκόλλου και εν συνεχεία να συζητήσουμε για τα περαιτέρω.

Παράλληλα εκτιμώ ότι ο πρόεδρος της Πειραιώς, ο Γιώργος Χατζηνικόλαου που έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, της Τbank (βλ. Aspis bank), της ISDA, της Dresdner Kleinwort Benson, της Bank of America Merrill Lynch και της UBS στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη, θα ασχοληθεί με το θέμα σου ... 
Αν δεν ασχοληθεί αυτός, θα ασχοληθεί ο Στουρνάρας που είναι γνωστό ότι σκίζεται για το καλό του Ελληνισμού ...

Α και μη ξεχάσω φίλε "αφεντικό" Μηχανικέ να σου θυμίσω να μη δίνεις σημασία στα λιανά σου, όπως δεν έδωσες και στα 2,1 δις που σας πήραν στο PSI και στα 700 εκ. που δώσατε στην Attica bank ...

Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου