Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Κυκλωματάκια στην Attica bank έλεγαν : αν αντιδράσει, πάει στην Αλεξανδρούπολη ; Να τους χαίρεστε ! (ηχητικό)

Τάσο Σιδερίδη, στέλεχος της Attica bank (σε σύνταξη πλέον) μου έστειλαν ένα ηχητικό με εσένα, όπως μου είπαν. Ηχητικό στο οποίο όπως με ενημέρωσαν, λες μέσα σε 23 δευτερόλεπτα κάποια πολύ σοβαρά πράγματα. Ηχητικό λέει της 28-3-2006.

Αυτά γίνονταν στην Attica bank Τάσο μου ; Πέφτω από τα σύννεφα ...

Εσύ ο δηλωμένος ΠΑΣΟΚος, πήρες όλες σου τις προαγωγές από την Ν.Δ. ;
Όποιος δε συμφωνεί με τα κελεύσματα (ποίων άραγε ; ) πάει στην Αλεξανδρούπολη ;
Υπήρχαν "κυκλωματάκια" και "παρεούλες" στην τράπεζα Αττικής ;

Ποιον απειλούσες Τάσο ; Ουσιαστικά, ποίον εκβίαζες ; Με ποίων τις εντολές έλεγες όσα ... έλεγες ;


Τάσο Σιδερίδη τα κατάθεσες ποτέ σου αυτά που ξέρεις στην Δικαιοσύνη ή ήταν μόνο για
"εσωτερική συνδικαλιστική κατανάλωση" ;
Διότι, από ότι θυμάμαι, είχες αρχίσει κάποια στιγμή να σπικάρεις κάποια. Όπως αυτά εδώ : https://gkanellakis.blogspot.gr/2015/05/Τασούλη, για πες τα μας εσύ που τα ξέρεις καλά

Ξέροντας πως έχεις το στοιχείο του humor (όπως και άλλα), πέφτω από τα σύννεφα Τάσο μου και περιμένω την απάντησή σου. Ή και συνέντευξή σου. Σαν αυτές που δίνεις αλλού.

Ξέρεις κάτι Τάσο ; Μου είπαν πως έχουν και άλλα ηχητικά. Με διοικητάδες, λογιστάδες, συνδικαλΗστάδες. Και θα μου τα δώσουν κι αυτά !

Μηχανικοί του τέως ΤΣΜΕΔΕ, ΑΥΤΑ γίνονταν με τα χρήματά σας (που σας τα έφαγαν) ! Αυτά εκτρέφατε ! Εύγε !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου