Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Σας καλώ την Πέμπτη 20/7/2017 στο τέλος της Δίκης μου σε βαθμό κακουργήματος για να μάθετε επιτέλους ότι υποψιάζεστε για το Τραπεζικό σύστημα

Η Attica bank, την 18-1-2011 πέρα από κάθε κανονισμό Εργασίας ή/και ακόμη από τις εντολές της Επιθεώρησης Εργασίας με απέλυσε κάνοντάς μου -αρχικά- 2 μηνύσεις και 2 αγωγές.
Η πρώτη αφορούσε την "συκοφαντική δυσφήμιση Ανωνύμου εταιρείας. Δίκη που τελείωσε (όχι υπέρ της Attica) την 16/12/2016.

Η δεύτερη μήνυσή της αφορούσε την κατηγορία πως μπήκα στα προσωπικά δεδομένα του γενικού διευθυντή οικονομικών της, του Χρήστου Μάραντου.

Αυτή η Δίκη ξεκίνησε στα μέσα Μαΐου
αφού η Έδρα απέπεμψε από την Δίκη της πλευρά της Attica bank, συνέχισε στα μέσα Ιουνίου και θα τελειώσει την Πέμπτη 20-7-2017 και ώρα 9 το πρωί, με την απολογία μου και με την ετυμηγορία της Έδρας.

Κατά την μέχρι τώρα κατάθεση των μαρτύρων της, διαπιστώθηκε το μένος της Attica bank αλλά και της αιχμής του Δόρατος της, του Χρήστου Μάραντου μιας και, κάποιοι εκ των μαρτύρων της είπαν άλλα από ότι είχαν πεί ΕΝΟΡΚΩΣ προ ολίγων ετών, ενώ ο ίδιος ο Μάραντος, που ασχέτως αν έχει επιχειρηθεί να παρουσιάσει πως έφυγε στις αρχές του 2017 με εθελουσία έξοδο από την Attica, η αλήθεια πως η εθελουσία έληξε στα τέλη του Νοέμβρη του 2016.

Ήταν δε τόσος ο τρόμος του μηνυτή μου Χρήστου Μάραντου, όπου σημειωτέον και ανήκουστα, πρώτα μου έκανε μήνυση η Attica bank για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του Μάραντου και μετά από περίπου 2 μήνες κατάθεσε μήνυση ο ... θιγμένος Μάραντος, που επιχείρησε να παρουσιάσει Τεκμήρια της μήνυσης που είχαν βάλει στον φάκελο της μήνυσης σε βάρος μου η πλευρά της Τράπεζας (Λάχανος της Νομικής Υπηρεσίας της Attica bank) και δικηγορικό γραφείο Μαντζουράνη) ως υποκλαπέντα από εμέ !!! Τι ήταν τα στοιχεία αυτά που θέλουν να ξεχάσουν πως υπάρχουν και προφανώς κατά λάθος έβαλαν στην δικογραφία ;

Τι ήταν αυτό που ώθησε την τότε διοίκηση της Attica bank, και πλέον εκδιωχθείσα, των Γαμβρίλη - Αντωνόπουλου κλπ (εκδιωχθέντες κατόπιν μηνύσεων από και την Τράπεζα της Ελλάδος και ελέγχου της από τον SSM για τα δάνεια σε Καλογρίτσα, για τις πλασματικές αυξήσεις εταιρικού κεφαλαίου, για τα δάνεια σε κόμματα, για τις προσλήψεις και τις συνεργασίες με εκβιαστές κλπ) να κινηθεί τόσο σπασμωδικά μαζί με την κουστωδία των μαρτύρων της σε βάρος μου, προεξάρχοντος βεβαίως του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών της Χρήστου Μάραντου ;

Αυτά λοιπόν θα ακουστούν μπροστά σε Θεό και Ανθρώπους και άλλα ακόμη ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ και ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ να ξέρετε. Θα ειπωθούν την Πέμπτη 20-7-2017 κατά την απολογία μου, στην οποία σας καλώ στο κτίριο του Εφετείου Αθηνών στην οδό Λουκάρεως, στην αίθουσα Δ100Β στον 4ο όροφο την 9η πρωινή για να ακούσετε ότι ακούσετε και ακολούθως για να πράξετε ως Έλληνες Πολίτες τα Νόμιμα και τα Δέοντα.

Μετά Τιμής, πάντοτε αγωνιστικά
και με απόλυτο Σεβασμό και Εκτίμηση στους Συναγωνιστές μου σε αυτόν τον αγώνα κατά των Τραπεζιτών που θαρρούν πως ότι έκαναν στη Χώρα μας θα μείνει ατιμώρητο.



____________________
Γιώργος Θ. Κανελλάκης
   τηλ: 6977-913-924

Η μεθαυριανή απολογία μου στη Δίκη μου ΔΕΝ θα αποτελέσει το τέλος, αλλά την Αρχή όσων θα ακολουθήσουν από Μηχανικούς (που έχουν καταθέσει εκατοντάδες εκ/ρια euro στην Attica ως Μετοχικό Κεφάλαιο) και Πολίτες αυτής της Χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου