Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Σας καλώ την 16-12-2016 στην δίκη της μήνυσης της Attica bank σε βάρος μου, όπου κατηγορούμαι ως blogger που την συκοφάντησε.

Κύριοι Εργοδότες μου Μηχανικοί του ΤΣΜΕΔΕ, Συμπολίτες και φίλοι, σας ζητώ την 16η Δεκεμβρίου του 2016, ημέρα Παρασκευή και ώρα 9 το πρωί (θα γίνει ΜΟΝΟ μια δίκη, η σε βάρος μου δίκη) να είστε στο κτίριο 13, στην αίθουσα 2 μαζί μου, όπου θα εκδικαστεί η σε βάρος μου μήνυση της Attica bank, με κατηγορητήριο πως ήμουν blogger που την συκοφάντησε το 2010.

Η δίκη αυτή ξεκίνησε (εκφωνήθηκε) την 2-12-2016 ενόσω είχε τον αριθμό Πινακίου 4, αλλά, μετά από 3 διακοπές (εκείνη την ημέρα) λόγω νομικών θεμάτων που είχαν προέκυψαν μιας και, η τράπεζα δεν είχε εξουσιοδοτήσει Νομίμως τον παριστάμενο δικηγόρο της, διακόπηκε για την 16-12-2016. 

Το πλήρες κατηγορητήριο ΕΔΩ : Κατηγορητήριο συκοφαντίας Attica bank από Γεώργιο Θ. Κανελλάκη

Κατά εκδίκαση θα αυτή θα έχετε την τύχη να ακούσετε τους μάρτυρες της τράπεζας :
  1. Ιωάννη Άννινο (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Επικεφαλής της Περιοχής Ευθύνης Πιστοδοτήσεων της Attica bank)
  2. Κορίνα Σαλεμή (σύζυγος του τέως βουλευτή ΠΑΣΟΚ Χρήστου Σμυρλή - Λιακατά και νυν διευθυντή του νοσοκομείου ΚΑΤ και Α' εξαδέλφη του μεγαλοστελέχους του ΠΑΣΟΚ Κώστα Σκανδαλίδη) συνταξιοδοτημένο πλέον στέλεχος της Attica bank
να καταθέτουν ενόρκως σε βάρος μου. Σε μία δίκη όπου δικάζομαι διότι ΚΑΤ'  ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ !!! Δεν πειράζει. Στην δίκη όμως θα ακουστεί ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ !!!

Ακολούθως παραθέτω τις ένορκες μαρτυρικές τους καταθέσεις που είχαν δοθεί το 2011 :
Καταθέσεις που έδωσαν ΚΑΤΟΠΙΝ της σύνταξης πορίσματος (;;;) του τέως διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου της Attica bank Γεωργίου Μαμαλούγκα και του νυν μεγαλοστελέχους της Attica Νικόλαου Δαυίδ. Καταθέσεις που ακολούθησαν την σωρεία μηνύσεων που μου κατέθεσε η Attica bank δια των ΠΑΣΟΚΩΝ Γαμβρίλη - Αντωνόπουλου - Σταθόπουλου κλπ και της αιχμής του δόρατος της Attica -σε βάρος μου- του διευθυντή Οικονομικών της τράπεζας και παλαιότατου
στελέχους του ΠΑΣΟΚ, Χρήστου Μάραντου.

Μηνύσεις που κατέθεσαν οι ανωτέρω ΠΡΙΝ εκδικαστεί η δική μου αγωγή, σε βάρος της Attica bank, για βλαπτικές μεταβολές μιας και, μέσα σε 15 μήνες είχα υποστεί 13 μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετακινήσεις, υποβαθμίσεις, από μέρους της τράπεζας ενόσω εργαζόμουν σ' αυτήν.




Δικηγόρος της Attica bank είναι το γραφείο του γνωστού Ιωάννη Μαντζουράνη, όπου, πιθανότατα λόγω της ενασχόλησής του με το Ελληνικό Δημόσιο δεν θα παραστεί ο ίδιος αλλά ο αντ΄ αυτού βοηθός του και υβριστής μου Αδαμάντιος Μπασαράς. Επαγγελματίας δικηγόρος που της 2-12-2016 είχε το θάρρος να πει μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου : "κυρία Πρόεδρε έχουμε μπροστά μας έναν κατηγορούμενο, τον Γιώργο Κανελλάκη που συκοφαντεί μια εταιρεία. Και τι εταιρεία. Τράπεζα κυρία Πρόεδρε", προκαλώντας τις αναμενόμενες αντιδράσεις από το ακροατήριο ...

Έχοντας ακουστά πως η τροπαιοφόρος διοίκηση Γαμβρίλη στην Attica bank έχει καταθέσει δεκάδες μηνύσεις και αγωγές, τακτική με την οποία ΠΡΟΦΑΝΩΣ συμφωνεί και η διοίκηση Ρουμελιώτη - Πανταλάκη, δηλώνω πως το παρόν κοινοποιείται στο ΤΣΜΕΔΕ, σε μέλη του ΤΣΜΕΔΕ, στο ΤΑΠΙΛΤ-ΑΤ, σε Φίλους και Συναγωνιστές, σε sites και blogs καθώς και στο wikileaks, στον Julian Assange, στον Edward Snowden και αλλαχού.

Μετά Τιμής και ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ


    ____________________
   Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Credit τραπεζών Εργασίας, Πειραιώς, Attica


Σ.Σ. Τώρα, 6 έτη μετά την σωρεία των διώξεων της Attica bank και της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ μου (παράνομη και αντικαταστατική ΑΦΟΥ ΠΟΤΕ δεν πέρασα πειθαρχικό) και γνωρίζοντας ΟΛΟΙ ΣΑΣ πλέον τα κάτωθι, δεν θα έχετε και πολλές απορίες για το ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ των όσων γίνονται σε βάρος μου  ! Ελέω και μη των ... κυβερνήσεων και των ... Υπηρεσιών του Τόπου.

http://www.ethnos.gr/oikonomia/arthro/Σημεία και τέρατα αποκαλύπτει το πόρισμα της ΤτΕ

http://www.kathimerini.gr/876197/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/Πόρισμα - φωτιά με πλήθος ευρημάτων για την Attica Bank

http://tvxs.gr/news/ellada/Στα «τυφλά» πήγαινε η Attica σύμφωνα με το πόρισμα της ΤτΕ Τι λέει

http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1450389/Φωτιά το πόρισμα ΤτΕ για την Attica Bank


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου