Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Παίδες της Attica bank, τα 300 όπως και τα 350 (χιλιάρικα) είναι μια χαρά. Άλλωστε, λεφτά υπάρχουν.

Κωστή φίλε μου, Κωστή Πηγάκη άκουσα πως έφυγες ή θα φύγεις με εθελουσία. Δε ξέρω αν είναι αλήθεια φίλε Κωστή αλλά με το που το άκουσα είπα να σου εκφράσω τον θαυμασμό μου, καθώς, λίγοι αδελφέ μπήκαν ως φύλακες στην Attica bank και αποχώρησαν ως Αναπληρωτές Γενικοί Διευθυντές & Επικεφαλείς της Περιοχής Ευθύνης Σύνθετων, Ειδικών Χρηματοδοτήσεων Επενδυτικής Τραπεζικής & Θυγατρικών Ομίλου, όπως και αντιπρόεδρος της Attica Ventures. Τιμή σου και καμάρι σου, φίλε μου καλέ. Όσο και το κουμπούρι στο χέρι σου

Αλλά, πρόσεχε το μη κάνει "μπαμ" και μου πάθεις έμφραγμα αδελφέ. Όπως εκείνο που έπαθες τότε στο κατάστημα της Ν. Ιωνίας (που έχω θητεύσει και εγώ, όπως και ο άλλος φίλος ο Μηνάς Παππάς, κατάστημα που δημιούργησε ο Κορακιανίτης, ο πατέρας της κατηγόρου μου). Γιατί όμως έπαθες το έμφραγμα ; 

Πάντως ο σύντροφος (των Δαμανάκη, Παπουτσή, Βενιζέλου, Σημίτη κλπ) ο Θανάσης Σταθόπουλος, μετάααα, μου πε : "αποκαταστάθηκε ο Κωστής που είναι σαν
πατέρας μου".  Από τι αποκαταστάθηκες ;

Κωστή, αν κατά λάθος την κατεβάσεις την φωτό ή στην σβήσει το Fb ή/και χαθεί, μην ανησυχείς αδεΡφέ. Την έχω κρατημένη. Εδώ είμαι εγώ. Για όλους (σας). 
Και που 'σαι ; Αν σου προτείνουν καμία 300άρα χιλιάδες € (τυχαία αναφέρω το ποσό), μη ξεχάσεις πως τέτοιες ώρες τέτοια λόγια, σύντροφε. Πάρτα ... ; Άλλωστε και το βιογραφικό σου στο Linkedin είναι θεσπέσιο. Δεν είναι σαν του Σταθόπουλου.

Θυμήθηκα κι όλας ρε συ Κωστή τότε, το καλοκαίρι του 2010 που με κάλεσες στο γραφείο να με νουθετήσεις Κωστή μου, για τα της προσωπικής μου ζωής και συγκινήθηκα. Να με διδάξεις Κωστή μου, όπως μοναδικά έχεις διδαχθεί από την ανάγνωση του "Ασκητική" του Νικ. Καζαντζάκη.

Τα ακούω ξανά και ξανά Κωστή μου και συγκινούμαι ανελλιπώς. Και με κάλεσες αφού με είχαν καλέσει το μισό Δ.Σ. της Attica (πριν από σένα), προεξάρχοντος του Γιάννη Λάχανου (ζωή σε λόγους μας), του δ/ντή νομικών υπηρεσιών (και συνεργάτη μέσω της γυναικός του) του Γιάννη Ματζουράνη (που με άκουσε επιτέλους και δεν βγαίνει "στα μανταλάκια" μη τον ματιάσουν).

Θανάση φίλε μου καλέ, Θανάση Ζουγούρη χαίρε και εσύ. Άκουσα πως έφυγες ή θα φύγεις κι εσύ ; Δε ξέρω γι αυτό ρωτώ. Πάντως αν σου δώσουν 350.000 € νομίζω πως είναι καλά λεφτά, τέτοιος καιρούς. Σε τελική ανάλυση ο τίτλος που κατέχεις/είχες : Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής & Πρόεδρος του Συμβουλίου Πιστοδοτήσεων της Τράπεζας, μπορεί να βρεθεί κι αλλού. Οι καλοί δε χάνονται. Ρεκόρ πετυχημένων πιστοδοτήσεων πέρασε από το χέρι σου ! Μάρτυς σου και εγώ, αν με χρειαστείς.

Υ.γ. 1 : ρε παιδιά !!! ο σύντροφος Γιάννης Γαμβρίλης ήταν ή παραμένει ακόμη πρόεδρας της Attica Ventures ; Να δες εδώ φίλε μου το link εδώ καθώς και το print screen (*).

Υ.γ. 2 : Τρύφωνα Κολίτζα άκουσα πως χθες ήσουν στον Δ/ντα Σύμβουλο ; Μιλήσατε και για τα δάνεια στον Καρούζο  και στον Λαυρεντιάδη ή δεν προλάβατε ;

Υ.γ. 3 : ρε εκείνο το κατάστημα της Ν. Ιωνίας είχε κάααατι πελάτες, μα ΚΑΑΑΑΤΙ πελάτες ....

Υ.γ. 4 : Μηνά Παππά, σύντροφε του ΚΚΕ, εκείνο το δανειάκι των 5,5 εκ/ρίων euro, στα μάρμαρα του νησιού, εκ των οποίων, τα 2,5 εκ/ρια € τα έκανε ο επιχειρηματίας ΒΙΛΑ, αποπληρώθηκε τελικά ; Ξέρεις κάτι ; 

Θα μάθω και θα επιστρέψω.

* Ρε πως τα μιλώ τα αγγλικά ο άνθρωπας 😂

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου