Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

Ποια από τις 4 καταθέσεις σου ρε Χρυσάφω της Attica bank να κρατήσουμε ;

Μετά το περίεργο "κόπυ - πάστε" (βλ. Πολάκης) στις απόρρητες καταθέσεις των Λεπεσιώτου και Παπαγεωργοπούλου ώς κατέγραψα και παρουσίασα χθες εδώ και ειδικά δυνάμει της κατάθεσης της υπαλλήλου της Attica bank Χρυσάφως Λεπεσιώτου (βασική μάρτυρας κατηγορίας μου) συντάχθηκε από τον τον Εσωτερικό Έλεγχο των Μαμαλούγκα και Δαυίδ, πόρισμα (;;;) για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του νυν CFO της Attica bank (που προήχθη 2 μέρες μετά την απόλυσή μου) Χρήστου Μάραντου, και απολύθηκα !!!

Δείτε λοιπόν πως η ιδία υπάλληλος της Attica bank δίνει 4 διαφορετικές καταθέσεις σε βάρος μου. Γιατί άραγε ; (με κλικ επάνω τους μεγαλώνουν)

Κατάθεση Χρυσάφως Λεπεσιώτου, της 4-10-2010, όπου -κατ' αυτήν-  "θεωρεί πιθανό να έψαξα εγώ τον Μάραντο"

Κατάθεση Χρυσάφως Λεπεσιώτου, της 5-10-2010, όπου -κατ' αυτήν-  "προφανώς
  έψαξα εγώ τον Μάραντο"



Κατάθεση Χρυσάφως Λεπεσιώτου της 15-10-2010 όπου, -κατ΄ αυτήν- "σίγουρα έψαξα εγώ τον Μάραντο εκμεταλλευόμενος την εμπιστοσύνη της και τον φόρτο εργασίας της"


Κατάθεση Χρυσάφως Λεπεσιώτου της 23-6-2011 όπου, -κατ' αυτήν- "αναζήτησα εγώ τον Μάραντο χωρίς να το αντιληφθεί" !!!

Τελικά ρε συ Χρυσάφω, με δεδομένο πως είμαι ταχυδακτυλουργός και Μάγος ... καλά, έδωσες κατάθεση ΙΔΙΑ με εκείνη της Παπαγεωργοπούλου, αλλά ρε παιδί μου, ήσουν στην θέση εργασίας σου ή όχι ; Και αν ήσουν πως το έκανα χωρίς να το αντιληφθείς ; Και αν δε ήσουν στην θέση εργασίας σου, πως πιθανολογείς και μετά βεβαιώνεις, πως το έκανα εγώ ; 

Χρυσάφω Λεπεσιώτου σε πίεσε κανείς και αν ναι, ποιος/οι και έδωσες 4 διαφορετικές μεταξύ τους καταθέσεις ; Και μη πεις πως δε σε πίεζαν καθώς, ΑΛΛΟΙ, ΗΔΗ το παραδέχθηκαν !!!

Όμως έχω κι άλλες ερωτήσεις (και πίστεψέ με έχω πλέον και τις απαντήσεις) !!

Επιστρέφω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου