Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Γιάννης Μαντζουράνης. Εκπρόσωπος του Ελληνικού Δημοσίου

Γιαννάρα μου, 1/2 βασικέ δικηγόρε της Attica bank εναντίον μου (*), δεξιό χέρι του Ανδρέα και του Γιωργάκη (παλαιότερα) Παπανδρέου, έχω την αίσθηση πως πέφτεις σε λάθη. Τι έχεις πάθει ; Γιαννάρα μου, έχεις πέσει σε μια δίνη που ΟΛΟΙ σε έχουν πιάσει στο στόμα τους και φοβάμαι πως θα σε ματιάσουν. 

Αμ Γιάννη μ', βλέπεις οι καιροί, έρχονται και παρέρχονται. Πως λέμε : καιρός φέρνει τα λάχανα, καιρός τα παραπούλια ; Ένα τέτοιο πράμα, Γιάννη μ'.


Και στο λέω μιας και δεν πάει καιρός από τότε που πέρασες από ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ για την υπόθεση Κοσκωτά, στην οποία ως κατηγορούμενος για την υπόθεση των Pampers και είχες απέναντί σου -ως κατήγορο- τον Νίκο Κωνσταντόπουλο. Του ΚΚΕ εσωτερικού ντε. Του μετέπειτα Συνασπισμού και
μεταγενέστερα του ΝΕΟΠΑΣΟΚ. Του ΣΥΡΙΖΑ ήθελα να πω.

Από τότε, καιροί ήλθαν και παρήλθαν και σήμερα πλέον είσαι συνεργάτης του Κωνσταντόπουλου και δικηγόροι ΚΑΙ οι δύο του Βαξεβάνη, κατά του Βγενόπουλου. Επίσης είσαι και Συνήγορος του Ελληνικού (Συριζέικου) Δημοσίου.

Και δικηγόρος της Attica bank. 


Και εσύ Γιαννάρα μου, φως μου, ίνδαλμα μου -που σκέφτομαι να κάνω tattoo με σένα στο μπράτσο-, σκέφτεσαι να κάνεις αγωγές (όχι μηνύσεις !!!) επικαλούμενος την Δικαιοσύνη !!! διότι, λέει, δεν είσαι δικηγόρος του Μαρινάκη, μα του Κοντομηνά, λες και έχει και καμία διαφορά το πράγμα, όταν ο κοινός παρανομαστής είναι τα media. 

Μα βρε παιδί μου, τι λέει ματαλέει εδεπά ο Lobbystas ; Ξέρεις κάτι γι αυτό εσύ ;
Υ.γ. 1) η κακία της ημέρας. Πόπη, εσύ μη σηκώσεις τίποτα μιας και μετά θα το ξανασβήσεις.
2) η απορία της ημέρας. Κυρ Δραγασάκη μας (όπως σε λέει και η Ελληνοφρένεια) εσύ του ΚΚΕ, μπας και ξέρεις κάτι μιας και ΕΣΥ ασχολείσαι χωρίς να φαίνεσαι ;

Γιάννο μου, για να φτιάξω το feng shui σου λιγουλάκι, ένα τραγουδάκι της εποχής μας βρε Γιάννο μ'



* το άλλο 1/2 -ως δικηγόρος της Attica bank εναντίον μου- είναι ο Νικόλας Κανελλόπουλος, δεξί χέρι του προδότη ΓΑΠ και των κηπουρών του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου