Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Αλέξανδρε Αντωνόπουλε καλημέρα. Πέρα ως πέρα.

Μιας και εγώ έχω ... μόνο μια 20ετία στο Credit (έλεγχο Πίστεως Δανείων) και μιας και εγώ δεν ήμουν κολλητός του Βενιζέλου και των Παπανδρέου και μιας και δεν είναι αρκετή η δική μου γνώμη, ας σου τα πει και ο έμπειρος χορηγητικός επιθεωρητής της τράπεζας Εργασίας. Εδώ, δε νομίζω να έχεις κάτι να αντιπαραθέσεις.

Κώστας Μονόπολης :   Χθες το βράδυ, άκουγα έναν παλιό συνάδελφο και νυν Δ.Σ. (σ.σ. Διευθύνοντας Σύμβουλο) της Attica bank, να λέει πολλές φορές το "ποίημα" : "τα πάντα είναι θέμα αξιολόγησης του αρμόδιου εγκριτικού κλιμακίου" !!!

Κε Δ.Σ., όταν δίνετε δάνειο σε ΜΜΕ (σ.σ. Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) χωρίς εμπράγματες ασφάλειες ή άλλες καλύψεις, χωρίς ΕΦΠ (σ.σ. Εγγύηση Φυσικού Προσώπου), με γνώμονα τις μελλοντικές πωλήσεις (!!) και με αρνητική θέση του Εισηγητή (credit officer !!) δεν είναι θέμα αξιολόγησης, είναι θέμα πίεσης και
αλισβερισίου.

Σημείωση. Με συγχωρείς Αλέξανδρε για τα "σ.σ." ( : σημείωση συγγραφέα) μου που παρεμβάλλονται, αλλά επειδή δεν διαβάζει τον εδώ χώρο μόνο το αποδελτιωτικό "argostypou" αλλά τον διαβάζουν και οι ΗΠΑ και η Ρωσία και η Μ. Βρετανία και η Γαλλία κ.ά.  χρειάζονται οι διευκρινίσεις. 

Upd. Είδα και το δελτίο τύπου που έστειλες συνάδελφε, να, αυτό εδώ για περί συντηρητικής πολιτικής χορηγήσεων, που είναι σε καμία δεκαριά σελίδες σηκωμένο και μιλάς για "έκθεση δανείων σε κόμματα και ΜΜΕ εκ ποσοστού μόνο 0,58%" αλλά, θυμήθηκα και τα NPEs (Non performing Exposures) στο 57,2% στεναχωριέμαι βρε παιδί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου