Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Η εκγληματική οργάνωση τρώει τα παιδιά της

Δεν άντεξα. Ρώτησα τον Έκτορα, αν μπορεί ένα Ι.Χ. να λαμπαδιάσει τόσο γρήγορα που να μη προλάβει ο οδηγός του να βγει έξω. Γουφ !!! μου απαντά μονολεκτικά με σιγουριά και απόλυτα, ο σκύλος μου.

Για να μην έχω όμως απορίες και μιας και δεν πολυκατάλαβα, καλώ τον εξαιρετικό πραγματογνώμονα της Εισαγγελίας Αθηνών και Πειραιά, με εξειδίκευση στο αντικείμενο, και του κάνω την ίδια ερώτηση. "Μόνο ένα μωρό 2 μηνών θα το πίστευε και αυτό με το ζόρι" μου απαντά. Δηλαδή, του λέω, θα προλάβαινε να κάνει στην άκρη -αν ήταν αριστερά- και να βγει έξω ; "Άνετα", μου απαντά !!!!

Δεν αρκέστηκα ούτε σ αυτό αφού είναι γνωστό πως είμαι δύσπιστος ο μπαγάσας. Τηλέφωνο με την μια σε μεγαλόβαθμο Αστυνομικό, με εμπειρία τεράστια. Ρωτώ το ίδιο και να σου η απάντηση : "επαγγελματική ... δουλειά, αν δεν βρεθεί τίποτα. Επαγγελματική εκτέλεση αν βρεθούν ίχνη εκρηκτικών. Και τότε θα σημαίνει πως κάποιοι αδιαφόρησαν για το αν
θα φανούν στοιχεία και ήθελαν απλά και σβέλτα να πάψει να μιλάει και να δίνει στοιχεία για ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ "!!!

Σίγουρα λέω μέσα μου. Τον έφαγαν. Πριν φτάσω στο σπίτι να σου ο φίλος καρδιοχειρουργός. Τον ρωτώ κι αυτόν : μπορεί να πήρε φωτιά το Ι.Χ. και να έπαθε έμφραγμα από τρόμο και να μη πρόλαβε να βγει έξω ; "ΟΧΙ, -ήταν η απάντηση του- καθώς η αδρεναλίνη σε μια τέτοια πιθανή στιγμή είναι τέτοια που δεν επιτρέπει εμφράγματα. Σε πρώτο στάδιο. Άρα κάτι άλλο συνέβη ... ", μου απαντά.

Κύριοι της Δικαιοσύνης μήπως πρέπει να βιαστείτε ; Μήπως πρέπει να ξεκληρίστε ΑΜΕΣΑ την εγκληματική οργάνωση που συντηρούσε, χρησιμοποιούσε και λειτουργούσε με εκβιαστές ; Μήπως πρέπει να βάλετε το μαχαίρι στο κόκκαλο ;;;;; Όσο βαθιά κι αν φτάσει !!!! Και σύντομα μιας και η εγκληματική οργάνωση ... τρώει τα παιδιά της !!!

Εν τω μεταξύ, ας ακούσουμε τι δήλωσε ο δικηγόρος Αλέξης Κούγιας για Μαυρίκο και Attica bank



Επαναλαμβάνω λοιπόν. Κύριοι Εισαγγελείς, μήπως πρέπει να βιαστείτε ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου