Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Όλα κι όλα !!! Εγώ πιστεύω τους τραπεζίτες !!!

Έχει περάσει καιρός πλέον που η (πρόσφατη) ανακεφαλαιοποίηση τελείωσε και έχοντας κρατήσει σημειώσεις και άρθρα των καιρών που προηγήθηκαν και αυτών που ακολούθησαν αυτήν και επειδή είναι γνωστό πως (σύμφωνα με ... μερικούς) "τράπεζα σημαίνει πίστη" και πως "ο λόγος ενός τραπεζίτη είναι συμβόλαιο" και λοιπά συναφή, ναι συμπατριώτες. Είμαι σίγουρος. 
Οι τράπεζες θα δώσουν χρήμα στην αγορά, θα επανεκκινηθεί η οικονομία, δε θα χρεοκοπήσουμε. Εντάξει, μπορεί ακόμη να μην έχει στάξει μια στην αγορά, όμως δε μπορεί !!! Οι τραπεζίτες λένε πάντα την αλήθεια.

 Τελικά, αυτό το σκασμένο το internet είναι μεγάλη υπόθεση. Δεν σε αφήνει να ξεχάσεις  και να
παραπλανηθείς.



Όταν πάει να σε πάρει από κάτω πιστεύοντας πως έχουμε ξοφλήσει, πως όλα πάνε κατά διαβόλου, πως η Πατρίδα χάνεται, πως όσα πήραν οι τράπεζες πήγαν στον Καιάδα, πως ο Λαός διαλύεται, βράζει και θα εκραγεί, πως πως δεν υπάρχει σάλιο στην αγορά, τσουπ !!!! ΕΡΧΟΝΤΑΙ οι παρελθούσες αναγγελίες των τραπεζιτών και σε φέρνουν στα ίσα σου. 
Παίρνεις θάρρος ρε παιδί μου. Λες "δε μπορεί, αυτοί ξέρουν. Εγώ είμαι βλάκας που νομίζω πως όλα πάνε κατά διαβόλου".

Σημ. Θόδωρε, σου έβαλα μια φωτο καλύτερη απ αυτή που είχε το πάνσοφο fmvoice διότι εκείνη που σου έχουν φίλε, δε σε κολακεύει και έχει pixels.

Τώρα που είπα και fmvoice θυμήθηκα και την κατωτέρω του ανάρτηση, 3-4 ώρες πριν μου έλθει η απόλυση στο σπίτι, από την Attica Bank

Υ.γ. Ρε Attica, αλήθεια λέει το Banking news πως από τους 14 του Δ.Σ σου, οι 11 είναι μηχανικοί ; Για την ακρίβεια, 10 και το Σταθόπουλος ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου