Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Θανάση, πότε θα πούμε και τα υπόλοιπα ;

- Γεια σου ρε Θανάση. Πως είσαι ;
- Θα ήμουν καλύτερα αν δεν είχα ένα σημαντικό θέμα που με προβλημάτισε πολύ !
- Τι έγινε Θανάση ; Τι έχεις ; Με την υγεία όλα καλά ;
- Από υγεία είμαι φουλ. Στην δουλειά έχω ένα θέμα που είναι σοβαρό.
- Για λέγε ρε συ !!!
- Άκου. Έχουμε δώσει κάποια δάνεια και κάθε μήνα οφείλαμε να δώσουμε στην ΤτΕ αναφορά, πόσα επιχειρηματικά, στεγαστικά, προσωπικά κλπ δάνεια έχουμε δώσει. Και από αυτά, πόσα είναι ενήμερα και πόσα σε καθυστέρηση πάνω από 90 ημέρες. Αντλούμε στοιχεία από το online και συμπληρώνουμε ένα πίνακα (στην Νο 1 κατάσταση), που μπαίνουν δύο υπογραφές και στέλνεται στην ΤτΕ. 
- Ωραία. Και τι έγινε ;
- Το παράδοξο είναι πως υπάρχουν κάποια επιχειρηματικά δάνεια που ενώ είναι καθυστέρηση άνω των 90 ημερών, δεν εμφανίζονται στον πίνακα του online, ώστε να τα καταχωρήσω στην Νο 1 που κάνουμε χειρονακτικά. Δηλαδή ενώ τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καθυστερημένα, αν τα προσθέσεις με το χέρι είναι "Χ" ποσό, στον πίνακα εμφανίζονται
"Χ" μείον αυτά τα ... "κάποια".
- Μήπως είναι ενήμερα τότε ;
- Όχι ρε σου λέω. Δεν είναι ! Και μάλιστα, όταν τα ψάχνεις στο online με την επωνυμία της εταιρείας, δεν εμφανίζονται, ενώ, όταν τα ψάχνεις με τον αριθμό του λογαριασμού, στα δείχνει όλα τα στοιχεία τους. 
- Και τι έκανες γι αυτό ; Ενημέρωσες τους αρμόδιους ;
- Ναι αμέ, αλλά δεν μου απάντησαν. Μάλιστα ενημέρωσα και την ΤτΕ, προ 5 ετών (τότε είχε γίνει) η οποία μου απάντησε : "ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε, αλλά δεν είμαστε αρμόδιοι. Θα ενημερώσουμε την τράπεζα".
- Και τότε, τι σε νοιάζει ; Εσύ έκανες ότι όφειλες. 
- Με νοιάζει γιατί όταν κατέθεσα όσα ήξερα γι αυτό και για άλλα πολλά, με απέλυσαν ...
- Έλα ρε συ !!! Γίνονται τέτοια πράγματα ; Τι μου λες !!! Καλά και πότε έγιναν όλα αυτά ;
- Και που να σου πω και τα χειρότερα, είπε ο Θανάσης. Έμαθα πως τώρα πλέον ψάχνουν τα πάντα απ΄ αρχής. Έχω κι άλλα πολλά να σου πω, αλλά όχι τώρα γιατί πάω να φάω ένα σουβλάκι, είπε και δώσαμε ραντεβού να τα ξαναπούμε. Σύντομα. 

Επανέρχομαι με συναφείς φανταστικές ιστορίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου