Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Σας ευχαριστώ. Και κυρίως, του σαθρούς που μου δίνετε δύναμη να παλέψω

Πάνε λίγες ώρες σχεδόν από τότε που σε προσωπική επικοινωνία με αγαπημένο πρόσωπο μου 'πε σε κάποια αποστροφή του λόγου του πως δεν έχω δικαίωμα να γονατίσω ούτε καν να κουραστώ μιας και με τον τρόπο μου, τον άτεγκτο και σκληρό, τον κυνικό κάποιες φορές, μα πάντα τον κινούμενο μέσα στο Δίκαιο και στην ορθή Κρίση (συμπληρώνω), δίνω θάρρος και προτάσσω εν τέλει την έγερση σε κόσμο απέναντι σε οτιδήποτε σαθρό αντιμετωπίζουν. 

Εκείνη, την στιγμή ομολογώ πως το μόνο που "άκουσα" ήταν λόγια μα σε δεύτερο βαθμό τα αφομοίωσα και τα έκανα κτήμα μου, παρά τις γνωστές κακουχίες από τα λαμόγια και τις παρέες τους. Σε κάθε επίπεδο "παρέες" τους. Ακόμη και σ αυτήν την Δικαιοσύνη.

Πέρασαν μόλις 2 μέρες όπου μετά από κάποιο άρθρο μου - ένσταση που ανάρτησε το

olympia.gr (http://olympia.gr/αντίλογος-στο-θέμα-της-δεη) ήλθε με τον πλέον περίτρανο τρόπο η επιβεβαίωση επ' όσων ανάλυα και μάλιστα με λόγια εισαγωγής που με συγκίνησαν. 

Αναλυτικότερα στο άρθρο του olympia.gr : http://olympia.gr/επίσημη-απαντηση-της-δεη-για-το-θέμα-με/  το κείμενο ξεκινά ως εξής : "Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον κ, Κίμωνα Στεριώτη για την παρέμβαση του, που δίνει τέλος στις λανθασμένες εκτιμήσεις για τους τρόπους υπολογισμού του κόστους. Όπως επίσης και στον Γιώργο Κανελλάκη η παρέμβαση του οποίου επιβεβαιώνεται με τον πλέον επίσημο τρόπο" ενώ ακολουθεί και η τεχνοκρατική επιβεβαίωση της άποψής μου, από τον Διευθυντή της Διεύθυνσης εταιρικών σχέσεων και επικοινωνίας (ΔΕΣΕ), της ΔΕΗ.

Αυτό που θέλω να υποσχεθώ και ανοικτά όπως κάνω και σε κάθε κατ΄ ιδίαν συζήτηση σε όλους είναι πως, παρά τον μισό αιώνα ζωής που με βαραίνει, θα συνεχίσω όπως ήμουν το 1991 που στάθηκα απέναντι σε ένα τεράστιο τοκογλυφικό κύκλωμα που κατέκλεψε τότε 3 τράπεζες, με συνεργούς (όπως πάντα) και από μέσα, όπως το 1996 με άλλη υπόθεση όπου επιχείρηση κολοσσός έτρωγε τα χρήματα του εργοδότη μου και το σταμάτησα, όπως το 2001 με την από σπόντα "συγγενική" μου εμπλοκή με το παραδικαστικό Πειραιά (σ.σ. η ματαίωση της έκδοσης της Ηλία δεν οφείλεται σε κάτι απλό δικονομικό τρύκ μα στο ότι ερχόμενη θα ανοίξουν φάκελοι του Παραδικαστικού Πειραιά που ποτέ δεν έπρεπε να έχουν κλείσει άρον-άρον), όπως και από το 2011 με μέλη της διοίκησης της τράπεζας Αττικής όπου εργαζόμουν και μετά από 13 μεταθέσεις σε 15 μήνες, απολύθηκα με κατηγορίες και χαρακτηρισμούς "blogger και παραβιαστής προσωπικών δεδομένων" στελέχους της.

Σε όλα αυτά και σε πολλά άλλα, ήσσονος σημασίας, αντέδρασα, αντιστάθηκα, αντιπαρατέθηκα, αρνήθηκα να υπογράψω έκνομα έγγραφα και πλαστές καταστάσεις, έχοντας ως σύμμαχο την κοινή λογική, φίλους πιστούς και δυνατούς και θεωρώντας πως η Μπέσα, η Τιμή και η Αξιοπρέπεια είναι πάνω από τα πάντα.

Σε όλα αυτά, με κτύπησαν, μου έβγαλαν όπλο μέσα σε κατάστημα που εργαζόμουν, κάποια άλλη φορά μάλιστα με πυροβόλησαν για να φοβηθώ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις επεχείρησαν να περάσουν από πάνω μου με ΙΧ ενόσω οδηγούσα την μοτοσυκλέτα μου, με διέβαλαν, μου έσπασαν πλευρά διαλύοντας ότι αγάπησα και λάτρεψα, ενώ δεν έλειψαν και φορές που είδα ότι σεβόμουν (την Δικαιοσύνη) να μεροληπτεί σε βάρος μου εκφωνώντας ΑΔΙΚΕΣ, παράλογες και κυρίως, καθοδηγούμενες αποφάσεις σε βάρος μου. Μα πάντα, στο τέλος Δικαιωνόμουν με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο σε ότι έλεγα και σε ότι πάλευα.

Ναι, πόνεσα, έκλαψα, ναι κυνηγήθηκα, ναι φιλοξενήθηκα από φίλους όντας παντελώς αδύναμος οικονομικά, μα ποτέ δεν έκανα πίσω, ποτέ δεν τα "πήρα" και ποτέ και δεν τα παράτησα.

Σας δίνω τον λόγο μου πως έτσι θα συνεχίσω και τώρα, αρχής γενομένης από αύριο μάλιστα. Όπως πάντα, με το όποιο κόστος για μένα, γνωρίζοντας πως η Δικαίωση και η επιβεβαίωση δεν έρχεται από σαθρούς και υποκείμενα (όπως αυτό που με προσφώνησε μειωτικά -κατ΄ αυτόν- ως blogger μέσα σε δικαστική αίθουσα) αλλά από την ζωή και την Κοινωνική Δικαιοσύνη. Απ' αυτή την ζωή που φροντίζει να κάνει να είναι εδώ η κόλαση μα και ο Παράδεισος εδώ.

Σας ευχαριστώ όλους. Ακόμη και όσους προσβάλλετε, μιας και μου δίνετε κουράγιο και δύναμη να συνεχίσω.

Αύριο τα καλύτερα απ' όπου θα σας γίνει σαφές τι έφταιξε και έφτασε η Ελληνική Οικονομία, ο Ελληνισμός και η Πατρίδα, στην σημερινή κατάντια.Με Τιμή και κοιτώντας πάντα όλους στα μάτια, ωσάν ανοικτό βιβλίο 

Γιώργος Θ. Κανελλάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου