Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Σημίτης - Βενιζέλος - Παπανδρέου. 12 χρόνια μετά

12 χρόνια πριν
Μιας και δεν είμαι και δεν ήμουν ποτέ καθεστωτικός και κυρίως επειδή θεωρώ πως το ΠΑΣΟΚ κατέστρεψε τα πάντα στην Χώρα, συνεχίζω. 

Ακολούθως του http://gkanellakis.blogspot.gr/2015/05/blog-post_4.html
με τις καταγγελίες και με εκατοντάδες από ΣΤΟΙΧΕΙΑ που έχω καταθέσει σε ΣΔΟΕ, ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ και Κυβέρνηση ως αναφέρω εδώ, συνεχίζω με 2 απορίες.  Μιλώ γι αυτά που έχουν ανατεθεί σε πταισματοδίκη ΕΝΩ, ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΠΟΣΑ είναι πολύ περισσότερα των 20.000.000 και αφορούν ΕΓΚΛΗΜΑ επαναλαμβανόμενο για πάνω από 15 χρόνια !

Α) έχει καμία σημασία αν οι τότε και νυν Πασόκοι είναι με το ένα πόδι στο τσοχατζοπουλική-βενιζελικό-σημιτικό-παπανδρεικό ΠΑΣΟΚ ή στον Σύριζα ;

B) όπως ρε σεις ψάχνετε κάθε μου κίνηση, δε βρήκατε πως και το 2003 είχα αντιδράσει στις λαμογιές που αντιμετώπισα με το παραδικαστικό του Πειραιά, ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ακριβώς, του σημερινού, τρόπο ; Καταγγέλλοντας ΤΑ ΠΑΝΤΑ !
12 χρόνια μετά
Ρε σεις που θεωρείται πως μπορείτε θα θάψτε τα πάντα και να στηρίξτε με τους ανθρώπους σας
όσους σας εκβιάζουν, πότε θα πάτε να χαθείτε για να ξεβρωμίσει η Χώρα ;

Και κάτι ακόμη
που μου ... μεταφέρθηκε : Η εξυπνάδα : "και μέσα που θα πας, θα σε φάνε στεγνά σε μια μέρα" με βρίσκει παντελώς αδιάφορο μιας και "Θέλει Αρετή και Τόλμη η Ελευθερία" και γιατί τα έχω μοιρασμένα σε αρκετούς, και συνεχίζω ακάθεκτα και σε άλλους. Μέσα και έξω !



Υ.γ. Γιάνη Βαρουφάκη, δεν κατέγραφες μόνο εσύ. Και εσύ μπορεί να τα κρατάς για το αρχείο σου. Άλλοι όμως τα έχουν για να ξεβρωμίσει η Χώρα από το ΠΟΛΙΤΙΚΟ χτικιό των τελευταίων 40 ετών. 

Δυστυχώς θέλω να πω κάτι για άλλη μια φορά. Οι δικαστές πρέπει να θυμούνται πως όταν μεροληπτούν, δεν είναι άξιοι της έδρας που τους έχει δώσει η Πολιτεία. Επίσης, Αυτόν ή Αυτή που έχουν στην πλάτη τους, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να Τον/Την τιμούν !

Προσθέτω λοιπόν πως, όταν η Εισαγγελέας και η Πρόεδρος δίνουν τα εύσημα στον κατήγορο ΤΡΑΠΕΖΙΤΗ για το ήθος του, ΠΡΙΝ ακούσουν τον κατηγορούμενο ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΣΑΝ ΚΑΝ αν όντως ΔΕ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΗΚΕ ο κατηγορούμενος σε απόφαση που ΔΕΝ ΗΤΑΝ διάδικος και ΔΕΝ του επιδόθηκε ποτέ σχετική απόφαση, μάλλον "κάτι" δεν κάνουν καλά. 

Και αυτή η υπενθύμιση για την απαίτηση ΔΙΚΑΙΑΣ ΔΙΚΗΣ, έρχεται σε συνέχεια άλλης φοράς που ΔΕΝ ΜΟΥ επετράπη να καταθέσω στοιχεία στην έδρα ενόσω ήμουν κατήγορος.  

Θα πρέπει να αδιαφορείτε Κύριοι αν συνήγοροι της άλλης πλευράς είναι οι Ματζουράνης - Κανελλόπουλος (παλαιό και νέο παπανδρεϊκό κλπ ΠΑΣΟΚ).

Ναι υπάρχουν φωνητικά και οπτικά στοιχεία για τα πάντα ! Και ναι θα ήταν θεμιτό να δώσει τη λύση η Δικαιοσύνη και να μην ασχοληθώ εγώ ως blogger (και άλλοι) όπως με χαρακτήρισε ένα λαμόγιο. Αν υπάρχει θέμα με τα στοιχεία, τα παράπονα, στον Βαρουφάκη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου