Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Εγώ αντέχω, εσείς ;

"Μάγκες και κούκλες", εγώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν τα χρησιμοποιώ για να παίζω μουσικούλα και να αναρτώ αποφθέγματα του i love minion και των συναφών σελίδων. Ναι για το κέφι μου κάποιες φορές βάζω και ελαφρά θεματάκια και αστεία ή και μουσικά. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μένω σε αυτά.

Δεν παίρνω χαμπάρι από απειλές, εκφοβισμούς και "καλοπροαίρετες" (και μη) ... υπενθυμίσεις.

Ναι, είμαι άνθρωπος με ότι σημαίνει αυτό, αλλά σίγουρα, χειροκροτητής αμάσητων καταστάσεων - λαμόγιο και κλέφτης δεν υπήρξα και δεν πρόκειται να γίνω για κανέναν.
Είτε έχει είτε όχι ... μονοκάταρτα, είτε γραφείο σε κτίρια ψηλά στην Μεσογείων, είτε "γνωστούς" σε βρώμικες παλαιοκομματικού

τύπου καταστάσεις, η αντίδρασή μου είναι μια και μοναδική. Αυτή της παρέας μου. Απέναντι !

Παράλληλα, ότι δεν μ΄ αρέσει (από καραμανλή μέχρι παπανδρέου, σταύρο θεοδωράκη και σταθάκηδες του σύριζα) το στηλιτεύω και σε όποιους αρέσω.

Δεν είναι υποχρεωτική η παρέα με κανέναν κι έτσι, όοοοοτι βρωμάει το στηλιτεύω και το κτυπώ. Τα δε "λιανώματα", που δεν μου ανήκουν, τα είχα και τα έχω γραμμένα στα παλιά μου τα παπούτσια.

Ο μόνος λόγος που γράφω ανοικτά, χωρίς όριο,  είναι για να σκεφτούν οι πολλοί πως ο "τρόπος των λίγων" και περιγράφεται ως "σκάσε, άκου και μη μιλάς, πίστευε όσα λέει το mega", όχι μόνο δεν με ακουμπάει καθόλου, αλλά δεν ακουμπάει κανέναν πλέον. Πλην της ... ελίτ. Εσείς της "ελιτ" που έχετε πρόβλημα, πρόβλημά σας.

Προσωπικά το απολαμβάνω να κάνω εμφανείς ... διάφορες καταστάσεις, καταστάσεις που έφτασαν την Χώρα μας στο σήμερα. Εσείς (... μάγκες και κούκλες) ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου