Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

Γιάννη Μαντζουράνη άκου με και σκέψου, ΠΑΣΟΚΟΣ να ναι και ότι να 'ναι ;

Ήταν κάπου στα μέσα του 1990 όταν ο Πατέρας μου κατάκοιτος από εγκεφαλικά μου ζήτησε να πάω στο γραφείο του Βαγγέλη του Γιαννόπουλου και να παραλάβω ένα βιβλίο που ήθελε να δώσει  Βαγγέλης στον Πατέρα μου. Τότε, τον ρώτησα, τι σχέση έχεις με τον Γιαννόπουλο και εκείνος μου απάντησε : "στην Κατοχή, όταν μας ενημέρωσαν πως είχε συλληφθεί ο Βαγγέλης από τους γερμανούς και κρατείτο στις φυλακές Τροπαίων, εμείς με την ομάδα μου, πήγαμε και κάναμε σαμποτάζ σε αποθήκες λαδιού διπλανού χωριού και αφού πήγε η φρουρά των ναζί στο σημείο του σαμποτάζ, βρήκαμε την ευκαιρία και λευτερώσαμε τον Βαγγέλη". Συμπληρώνοντας : "ίσως όμως να κάναμε και λάθος καθώς ο Βαγγέλης άλλος νομίζαμε πως είναι και άλλος ήταν".

Τότε λοιπόν πήγα στο γραφείο του Γιαννόπουλου, με μισή καρδιά μιας και από τότε πίστευα ακράδαντα πως το ΠΑΣΟΚ είναι μια "καμόρα" όπου, ο Γιαννόπουλος που έδωσε το γνωστό γκρί βιβλίο του με μια αφιέρωση προς τον Πατέρα μου και με χειρόγραφο του ένθετο (επίσης προς τον Πατέρα μου) όπου μετά από αναγνώσεις όλα γίνονται σαφή ... Σαφή για όποιον τα διαβάσει 2 και 3 φορές ...

Γι αυτό και για άλλα πολλά (όπως π.χ. για το ποιοι ... "εθνικόφρονες" κατέδωσαν τον πατέρα μου με άλλους 2 Πατριώτες της Γορτυνίας, στην Κομαντατούρ Τροπαίων, ως εχθρούς του Γ' Ράιχ και τους πήγαν για εκτέλεση Γιάννη), αναλυτικά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μαζί και με διαλόγους με τον Κίτσο τον Τεγόπουλο της Ελευθεροτυπίας (είχα περάσει από εκεί για ένα φεγγάρι 6 μηνών, αμισθί, όπως ήταν "το σοσιαλιστικό σκέπτεσθαι περί
μαθητευομένων") γαμπρό του Γιαννόπουλου για διάφορα θέματα της Κατοχής.

Γιάννη Μαντζουράνη τι σου είπε ο Θόδωρος Κατριβάνος στο 52 δευτερόλεπτο του v;ideo ; "Συνεργάτα και κατηγορούμενε του Κοσκωτά, ελέω Γιαννόπουλου είσαι έξω", και εκεί απάντησε -τραμπούκικα- ο Γιαννόπουλος  : "τον κακό σου το καιρό" ;


Γιάννη στο ξανά-ματά-λέωωωω !!! Μην ανοίγεσαι πολύ, μην εκτίθεσαι πολύ μιας και όταν εκτίθεται κάποιος, όλο και κάποιοι ψάχνουν, θυμούνται, μιλάνε και στο τέλος θα σε ματιάσουν Γιάννη μ'  
Να. Δες εδώ τα κατωτέρω. Έτσι. Λίγο. Για την όρεξη.
  1. ΔΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΑΤΡΙΒΑΝΟΥ «Διοικητής ανύπαρκτου λόχου», σύμφωνα με τις καταθέσεις μαρτύρων
  2. «Συνήγορος του Κοντομηνά κι όχι του Μαρινάκη» 
  3. Ο Κοτζιάς με δικηγόρο τον Μαντζουράνη κάνει κατάσχεση σε βάρος περιοδικού
Βλέπεις Γιάννο μ', καλές οι αγιογραφίες σου αλλά καλυτέρα η αλήθεια και το ιστορικό. Ασχέτως αν το "ξεχνάει" το google ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου