Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Δείτε με ποιο τρόπο η Attica bank μου ζητά 703.624,79 € + 700.000 € που μου ζητά το πρωτοπαλίκαρό της

Υπότιτλος : Κάποτε ένα καιρό και δυο φεγγάρια ήταν μια τράπεζα. Η Attica bank ( : τίτλος κλεμμένος από το άρθρο του αγωνιστή οικονομικού reporter Lobbystas.gr, που βρίσκεται εδώ)

Δες ξεκάθαρα το κατωτέρω φωτογραφικό υλικό κάνοντας επάνω του κλικ. 
Αφού συμπατριώτη είχα ξεσκεπάσει ένα κύκλωμα τοκογλυφίας στην τράπεζα Ergasias όπου ξεκίνησα το 1989, κίνηση μετά την οποία πήρα εύσημο μνεία παρουσία ΟΛΟΥ του προσωπικού της Ergasias, από τον αείμνηστο πρόεδρο Κωνσταντίνο Καψάσκη και αφού έκανα τα ανάλογα με μια "μεγάλη Artisti εταιρεία" στην τράπεζα Εργασίας, MA, και στην τράπεζα Πειραιώς που πήγα μετά (και συμπτωματικά πήγε και η ... "μεγάλη εταιρεία"), και κατοπινά αφού έδωσα στην Εισαγγελία Πειραιά, αλλά και σε δημοσιογράφους όσα στοιχεία είχα για το "παραδικαστικό Πειραιά", στοιχεία που αντιμετώπισα άθελά μου μετά από εμπλοκή τότε συγγενικού προσώπου (γεια σου Καρατζά), πήγα στην Attica bank. Εκεί όπου είχα βαθμούς (με άριστα το 10) 8άρια, 9άρια και 10άρια. 

Με μια όμως "συνήθεια" που κουβαλάω μια ζωή. Να μη ... παίζω σε λαμογιές και να μη βαριέμαι όταν μου ... λένε : "χαλάς την πιάτσα" ή "έχει και για σένα" ή "μη πολύ-κοιτάς τους λογαριασμούς ... αυτούς [διαφόρων εκδοτών και ΙΕΚ]" ή "θα φας το κεφάλι σου" ή στο "έχει και για σένα ..." κλπ κλπ. Ακόμη και όταν δεχόμουν τηλέφωνα εκφοβισμού από επίορκα κωλόπαιδα της ΕΛΑΣ (γειά σου Ασημάκη ... μάγκα ... που σε έχω και σε ηχητικό να μου λες πως είσαι αστυνόμος και όταν σε πίεσα ... έγινες υπαστυνόμος και στο τέλος κλαίγοντας μου ζήταγες χάρη να μη το προχωρήσω λέγοντάς μου πως είσαι ένας απλός ανθυπαστυνόμος που πιέστηκε από τους βουλευτές Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ).

Μετά λοιπόν από 13 μεταθέσεις που έφαγα στο κεφάλι μέσα σε 15 μήνες, ήλθαν (αρχικά) 2 μηνύσεις όπου δυνάμει αυτών απολύθηκα από την Attica
των Γαμβρίλη, Αντωνόπουλου, Σταθόπουλου, κλπ και και των διακομματικά πολιτικών τους "πλατών". 

Σημειωτέον πως, προ των 13 μεταθέσεις ήμουν δ/ντής στο κατάστημα Τρίπολης, και μετά τις 13 προαναφερόμενες "μετακινήσεις", ήμουν υπάλληλος των υπαλλήλων, των υπαλλήλων, των υπαλλήλων στο "ψυγείο" ...

Απολύθηκα μη έχοντας -έστω- την ευτελή δυνατότητα να πάρω επίδομα ανεργίας από τον ΟΑΕΔ καθώς ο νόμος ορίζει πως : όταν απολυθείς έχοντάς σου καμωμένη μήνυση ο εργοδότης, επίδομα δεν παίρνεις μέχρι να τελεσιδικήσει η υπόθεση. Και ο λόγος της "τακτικής" ήταν ένας και μοναδικός. Η πραγματοποίηση του συμβόλαιο εξόντωσης μου !!

Όπως έχω ξαναπεί, δικηγόροι της τράπεζας και της "αιχμής του δόρατος", οι εξής δύο. Γιάννης Μαντζουράνης (δεξί χέρι του Ανδρέα Παπανδρέου) και Νικόλας Κανελλόπουλος (δεξί χέρι του Γιώργου Παπανδρέου και μέχρι πρότινος Γ.Γ. του υπουργείου ... δικαιοσύνης). 

ι κάτωθι φωτογραφίες, με τις αγωγές, κάνοντας κλικ επάνω τους, γίνονται μεγάλες)

Αγωγή Νο 1 : 300.000 € (ακολούθησε την σχετική μήνυση και το κατηγορητήριο σε βάρος μου πως είμαι blogger μετά από εντολή του Δ.Σ. της τράπεζας υπό τον Γιάννη Γαμβρίλη)



Αγωγή 2 :  300.000 € (ακολούθησε την σχετική μήνυση και το κατηγορητήριο πως παραβίασα τα προσωπικά δεδομένα του τότε δ/ντή λογιστηρίου -και 2 μέρες μετά την απόλυσή μου προαχθέντος σε δ/ντή οικονομικών υπηρεσιών-, Χρήστου Μάραντου,  μετά από εντολή του Δ.Σ. της τράπεζας υπό τον Γιάννη Γαμβρίλη)



Αγωγή 3 : 100.000 € (αγωγή με κατηγορητήριο πως έχω blog που δυσφημώ την τράπεζα)



Αγωγή 4 : 3.624,79 € διότι η Attica bank έχασε την σύμβαση που είχα μαζί της για την κάρτα μου Visa όπου, με αρχικό υπόλοιπο 11.000 € έφτασα να οφείλω κάτι ελάχιστα που ... προσαυξήθηκαν από δικαστικά έξοδα και τόκους (σ.σ. Γ.Θ.Κ. πως την έχασε άραγε ; έχει ... χάσει κι άλλες συμβάσεις πελατών της ;;;; Ποίων άραγε ;;;;; )



Στις ανωτέρω απαιτήσεις της Attica, ας προστεθούν άλλα τόσα χρήματα -περίπου- που μου ζητά Η ΑΙΧΜΗ ΤΟΥ ΔΟΡΑΤΟΣ της Attica bank, οικονομικός της δ/ντής (προαχθείς 2 μέρες μετά την απόλυσή μου), Χρήστος Μάραντος.

Επιστρέφω έχοντας για όσα λέω το χέρι στο Ευαγγέλιο και κυρίως, χωρίς φόβο και με μόνο Πάθος για Αλήθεια και για Λευτεριά. Θα ακολουθήσουν ΆΜΕΣΑ -πλέον- σειρά από κείμενα, ηχητικά κλπ. Μα, και αν ... συμβεί κάτι, τότε θα συνεχίσουν άλλοι. ΜΕ ΟΣΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ !!! 
(σημ. ΤΑ ΕΧΩ ΜΟΙΡΑΣΕΙ και ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ !!!! Και δεν εννοώ σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ άτομα της ... δικαιοσύνης που τα έβαλαν στο αρχείο ... )

Σημειώσεις : 
  1. Το tag  του παρόντος blog "ξεκάθαρα πλέον" θα αποτελέσει τον θεμέλιο λίθο για όσους θέλουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να κάνουν ότι οφείλουν. Σας το υπόσχομαι !!! Αδιαφορώντας παντελώς για το πότε η παρούσα ... κυβέρνηση θα ψηφίσει νόμο για τους whistleblowers !!!
  2. Το ανωτέρω μα και τα επόμενα του tag "ξεκάθαρα πλέον" επέχουν θέση ένορκης κατάθεσης
  3. Νάσο Σταθόπουλε, ... πρόεδρε Εργαζομένων της Attica bank, ΤΩΡΑ συνεχίζουμε !!!
  4. Ναι ! Νιώθω Δικαιωμένος, μα ο Αγώνας έχει και συνέχεια !

Γιώργος Θ. Κανελλάκης
Παράνομα και αντικαταστατικά απολυμένος την 18-1-2011 από την Attica bank

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου