Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Οι καλές πράξεις πάντα ανταμείβονται (η μίζα, νούμερο ... μεγάλο)


-Επ !!! Για πες μου τώρα που σε βρήκα. Πάνω σε μια συζήτηση μου είπαν "το και το". Ξέρεις κάτι για εκεί μέσα ;
-Ναι όντως έτσι είναι.
-Δηλαδή ; Πες μου τι ξέρεις
-Ο τύπος ήταν στο Δ.Σ. ενός οργανισμού. Είχε και κάτι δάνεια. Αρκετά μεγάλα. Κοντά στα 7-8 εκατομμύρια euro. Κάποια στιγμή δήλωσε πως αδυνατεί να τα πληρώσει. Τότε, ως εκ του θαύματος του τα διέγραψαν και τα έβαλαν στις αποσβέσεις.
-Και ;
-Χμμμ, μετά ο τύπος, το λαμόγιο, έκανε θετική εισήγηση στο Δ.Σ. για να δοθούν και νέα
κονδύλια και αφού εκταμιεύτηκαν τελικά (τα προταθέντα), πήρε και νέο δάνειο. Κάπου στο 1εκατομμύριο euro.
-Άρα μου τα είπαν σωστά ; 
-Τα μισά σου είπαν. Έχει και συνέχεια.
-Έχει και συνέχεια ; Τι χειρότερο δηλαδή ; Μιλάς για πολιτικές εμπλοκές ;
-Αυτή είναι δεδομένη και γνωστή. Για άλλα μιλώ αλλά θα στα πω στον επόμενο καφέ που θα πιούμε στο Da Capo. 
-Εντάξει. Πες μου όμως, ποιος τα πληρώνει όλα αυτά τα "σπασμένα" ;
-"Δες την φωτογραφία και θα καταλάβεις", μου είπε ο Σάκης και έφυγα με ένα σωρό σκέψεις.

Ας το βάλω στην θεματική του "μίζα" αν και η εδώ περίπτωση είναι μίζα από τάνκερ ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου