Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Ρε συ Γαμβρίλη συγκινήθηκα

Βλέποντας άρχοντα, την ασφάλεια μπροστά στο κτίριο που έγινε η Γ.Σ. των μετόχων της τράπεζας, θυμήθηκα ρε συ Γιάννη σοσιαλιστή την μέρα που μου ανακοινώθηκε πως την επομένη το πρωί όφειλα να είμαι ... προσωρινά, στην Θεσσαλονίκη, ενόσω μέχρι τότε ήμουν στην Αθήνα.

Θυμήθηκα που λες πως, ενώ είχα συνάντηση με τον γενικό διευθυντή Γιάννη Ιωαννίδη (είδες Γιάννη ; δεν σε προσφωνώ πλέον με το "κύριε γενικέ" αλλά Γιάννη, όπως μου το 'χες πει εκατό φορές : "Γιάννης ρε Γιώργο, Γιάννης") για την ... ξαφνική μου ... μετάθεση (Δευτέρα μεσημέρι για Τρίτη πρωί) στην Θεσσαλονίκη και ενώ που λες Γαμβρίλη, είχα συνάντηση με τον Ιωαννίδη, στην είσοδο του κτιρίου της Ακαδημίας, ο σεκιουριτάς μου είπε : "σου έχει απαγορευτεί η είσοδος στο κτίριο". Πήγα τότε στο άλλο κτίριο, της Ομήρου, όπου ήταν η δ/νση προσωπικού για να ενημερωθώ σχετικά όπου και εκεί -ω εκ του θαύματος- με ενημέρωσαν οι ασφαλίτες πως ΚΑΙ ΕΚΕΙ μου έχει
απαγορευτεί η είσοδος

Όταν δε, κάλεσα τον Ιωαννίδη να τον ενημερώσω, αφού έπεσε από τα σύννεφα (όπως μου είπε) και αφού μου ζήτησε 5 λεπτά χρόνο, με δέχθηκε στο κτίριο της Ακαδημίας.

Γαμβρίλη έχω μόνο μια απορία. Εσύ είχες δώσει την εντολή απαγόρευσης εισόδου μου ή ο καράφλας ;;;
Και το : "λιώσε τον Κανελλάκη και εμείς θα σου δώσουμε  δικηγόρους" το είπε μόνο ο Λάχανος ή και εσύ ;;;


Σύντροφε (χαχα πλάκα κάνω) Γαμβρίλη, του : το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο - δυνατό" βράσε όριζα. Ούτε έμφραγμα έπαθα, ούτε τα τίναξα. Ίσως επειδή δεν οδηγώ porsche cayenne βρε συ. Και τα θυμήθηκα όλα αυτά βλέποντας πως απαγόρευσες την ύπαρξη δημοσιογράφων στην Γ.Σ.


Μπόλικα υστερόγραφα 
  1. Γιάννη Ιωαννίδη ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΙΝΕ με εμένα και την απόλυσή μου ; Ακόμη και τώρα μπορείς να πεις την αλήθεια !!! 
  2. Ρε συ βαθύτατα πασ(τ)όκε Σταθόπουλε, θα μου φτιάχνεις και εμένα την γραβάτα αν με προτείνει για το Δ.Σ. κάποιος μέτοχος ή αν αναλάβω κάποια καίρια θέση ;;; Αλήθεια, ο διευθυντικός σου βαθμός ήταν εργασιακός ή μήπως "τιμητικός" ως πρόεδρος εργαζομένων ; 
  3. Το Margin Θανάση τι κάνει ; Όλα καλά ;
  4. Η διαχείριση διαθεσίμων του Τ.Τ. καλά ;
  5. Το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων ;
 Τι ;;; Δεν υπάρχουν τα δύο αυτά τελευταία ; Αααααα μάλιστα ...

Επανέρχομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου